Защо Тръмп

Chorbalan Chorbalanov Chorbalanski

Jan 16, 2024, 10:33:04 AMJan 16

Ivaylo Ivanov

Jan 16, 2024, 12:17:29 PMJan 16
On Tuesday, January 16, 2024 at 10:33:04 AM UTC-5, Chorbalan Chorbalanov Chorbalanski wrote:
> https://www.youtube.com/watch?v=YRtUq2JPXbE

Защо хората с тръмпистски мироглед биха гласували за него, ако могат? Това е загатка,
която никой досега не е разгадавал.

Nick

Jan 16, 2024, 1:00:01 PMJan 16
И какъв е тръмписткият мироглед?

--
«地 球 誕 生 在 牛 市 的 小 時 — Earth is born in the Bull's hour»

Nick

Jan 16, 2024, 1:18:31 PMJan 16
On Tue, 16 Jan 2024 09:17:27 -0800 (PST), Ivaylo Ivanov wrote:

If I were an American I would vote for Donald Trump. He was the only
politician who actually got anywhere near getting peace in the Middle East
and never got credit for it. Barak Obama got a Noble Peace Prize and
actually made matters worse!

*-)

Radostina

Jan 16, 2024, 7:33:17 PMJan 16
On 1/16/2024 9:59 AM, Nick wrote:

> И какъв е тръмписткият мироглед?

Не мога да си обясня защо Ивайло не ми се появява.
Виждам само като някой му отговаря.
Да не ме е блокирал? :-)

Иначе аз съм много разочарована, че Вивек се отказа.
Но имаше заплахи към него, а той има две малки деца.
Но харесвам доста неща, които каза.

Все още клоня към Кенеди, но зависи от много неща.
Кенеди иска да се публикуват всички документи свързани с убийството на
Джон Кенеди. Това трябваше отдавна да стане, но и Тръмп, и Байдън
отказаха. ЗААЩО? Какво по дяволите има в тези документи...

Chorbalan Chorbalanov Chorbalanski

Jan 16, 2024, 8:02:44 PMJan 16
On Tue, 16 Jan 2024 09:17:27 -0800 (PST), Ivaylo Ivanov wrote:

> Защо хората с тръмпистски мироглед биха гласували за него, ако могат?

Що за глупост е това? Никой не им пречи и те си гласуват за него.
Аз не мога да разбера защо хората гласуват за лицемери които обещават и
даже не се и опитват да изпълнят обещанията си?

Ivaylo Ivanov

Jan 16, 2024, 9:18:58 PMJan 16
On Tuesday, January 16, 2024 at 8:02:44 PM UTC-5, Chorbalan Chorbalanov Chorbalanski wrote:
> Що за глупост е това? Никой не им пречи и те си гласуват за него.

На този явно му пречи.

> Аз не мога да разбера защо хората гласуват за лицемери които обещават и
> даже не се и опитват да изпълнят обещанията си?

Тръмп е изпълнил обещанията си?? Това сериозно ли?

Chorbalan Chorbalanov Chorbalanski

Jan 16, 2024, 9:57:58 PMJan 16
Опита се. Сериозно.

Nick

Jan 17, 2024, 12:22:21 AMJan 17
On Tue, 16 Jan 2024 16:33:16 -0800, Radostina wrote:

> Не мога да си обясня защо Ивайло не ми се появява.
> Виждам само като някой му отговаря.
> Да не ме е блокирал? :-)

Ако те е блокирал, той няма да вижда твоите пращулки, а не ти неговите. Да
не си го блокирала ти :)

> Иначе аз съм много разочарована, че Вивек се отказа.
> Но имаше заплахи към него, а той има две малки деца.
> Но харесвам доста неща, които каза.

А, за това нищо не мога да кажа, оправяйте се там както можете. Но ако
продължавате така, пак ще накарате Путин да ви избере президента.

> [...]
> Джон Кенеди. Това трябваше отдавна да стане, но и Тръмп, и Байдън
> отказаха. ЗААЩО? Какво по дяволите има в тези документи...

Нелицеприятни неща за държавното управление и хората, които му дърпат
конците най-вероятно.

Nick

Jan 17, 2024, 12:24:15 AMJan 17
On Tue, 16 Jan 2024 18:18:56 -0800 (PST), Ivaylo Ivanov wrote:

> На този явно му пречи.

Този не беше ли англичанин?

> Тръмп е изпълнил обещанията си?? Това сериозно ли?

Ама как ти отива да се правиш на идиот, ако знаеш.

Nick

Jan 17, 2024, 12:26:06 AMJan 17
On Wed, 17 Jan 2024 01:02:42 -0000 (UTC), Chorbalan Chorbalanov
Chorbalanski wrote:

> Що за глупост е това? Никой не им пречи и те си гласуват за него.

Ти пък, не си ли му свикнал за толкова години на Ивайло?

> Аз не мога да разбера защо хората гласуват за лицемери, които обещават и
> даже не се и опитват да изпълнят обещанията си?

:)

Rumen

Jan 17, 2024, 6:51:50 AMJan 17
Нелицеприятен - Прилагателно име, тип 79
безпристрастен, неутрален.
понякога неправилно употребяван като синоним на грозен, неприятен.

Rumen

Jan 17, 2024, 6:51:53 AMJan 17

Ivaylo Ivanov

Jan 17, 2024, 8:15:16 AMJan 17

Не се излагай. Кой нормален човек е очаквал Тръмп да построи гранична стена с
Мексико платена от Мексико, както _обеща_ Тръмп, да речем? 90% от неговите
"обещания" са гротескно абсурдни - типично за всички "conmen" и демагози. Другите
са по-скоро свързани с раздаване на пари, т.е. същите като обещанията на демократите.

Ivaylo Ivanov

Jan 17, 2024, 8:17:26 AMJan 17
On Wednesday, January 17, 2024 at 12:24:15 AM UTC-5, Nick wrote:

> Този не беше ли англичанин?

Именно.

Nick

Jan 17, 2024, 9:16:53 AMJan 17
Е, значи и в двата смисъла има смисъл, но благодаря за уточнението.

Chorbalan Chorbalanov Chorbalanski

Jan 17, 2024, 12:24:25 PMJan 17
On Wed, 17 Jan 2024 05:15:14 -0800 (PST), Ivaylo Ivanov wrote:

> Не се излагай. Кой нормален човек е очаквал Тръмп да построи гранична
> стена с Мексико платена от Мексико, както _обеща_ Тръмп, да речем?

За това да.

> 90% от неговите "обещания" са гротескно абсурдни

Примери?

Radostina

Jan 17, 2024, 8:32:34 PMJan 17
On 1/16/2024 9:22 PM, Nick wrote:

> Ако те е блокирал, той няма да вижда твоите пращулки, а не ти неговите. Да
> не си го блокирала ти :)

Шегувах се...
Но наистина странна история.

> [...]
> продължавате така, пак ще накарате Путин да ви избере президента.

> Нелицеприятни неща за държавното управление и хората, които му дърпат

Тези хора, които и да са, вече не са между живите или са много
възрастни. Така че не виждам причина.
И все пак законите трябва да се спазват, а те непрекъснато се потъпкват.
Миналата година излезе филма What the Doctors Saw (2023), може да се
намери, макар официално да е платен.

Nick

Jan 18, 2024, 12:21:38 AMJan 18
On Wed, 17 Jan 2024 17:32:32 -0800, Radostina wrote:

> Шегувах се...

И аз :)

> Но наистина странна история.

Не е странна, според мен google са виновни.

> Тези хора, които и да са, вече не са между живите или са много
> възрастни. Така че не виждам причина.

Не е до хората според мен, а по начина на действие и това, че са се
осмелили да го направят. И нямаш никакви гаранции, че това се е променило.
Освен това, публикуването им може да накара хората да започнат да задават
и други неприятни въпроси (например за кулите-близнаци)

> И все пак законите трябва да се спазват, а те непрекъснато се потъпкват.
> Миналата година излезе филма What the Doctors Saw (2023), може да се
> намери, макар официално да е платен.

„За милиони - няма закони, за кокошка - няма прошка“ - това е казано преди
повече от 100 години.

Ivaylo Ivanov

Jan 18, 2024, 1:25:06 PMJan 18

Ivaylo Ivanov

Jan 18, 2024, 1:29:48 PMJan 18

Вече не са между живите, а контролират държавата. А де?

Chorbalan Chorbalanov Chorbalanski

Jan 18, 2024, 2:30:41 PMJan 18
Сериозно? Почти всичко което уж не е изпълнил са неща които е опитал но не
са станали поради съпротива в конгреса.

Ivaylo Ivanov

Jan 18, 2024, 3:49:41 PMJan 18

Кой ми сра в гащите?!?

Nick

Jan 18, 2024, 4:00:09 PMJan 18
В случая явно са тези от конгреса 8-)

Ivaylo Ivanov

Jan 18, 2024, 4:15:22 PMJan 18
Конгреса не е задължен да изпълнява обещанията на президента.

Chorbalan Chorbalanov Chorbalanski

Jan 18, 2024, 4:23:14 PMJan 18
Това как се брои за неизпълнено обещание?
Ми стана дума, и не за пурви път, че той Изпълни или поне се Опита да
изпълно почти всичко свои обещания. Както никой друг.

Nick

Jan 19, 2024, 12:39:22 AMJan 19
Аха, ясно значи кой е напълнил твоите гащи? И за Тръмп ли те е хванала
обсесията?!

Ако искаш да си коректен, трябва да направиш статистика на обещанията на
Тръмп, които той не е предложил за изпълнение. Може да я разшириш с тези,
които е предложил и са били отхвърлени под някаква форма. Ама надали ще го
направиш.