Excess mortality rose sharply to 19% in December 2022 …

Nick

Jan 7, 2024, 12:29:35 PMJan 7
Excess mortality rose sharply to 19% in December 2022

Excess mortality in the EU in December 2022 soared to +19% of the average
number of deaths for the same period in 2016-2019, the highest recorded
value in 2022. This is a sharp increase from November, when excess
mortality was at +8%.

In comparison, the excess mortality rate was +30% in December 2020 and
+24% in December 2021.

This information comes from data on excess mortality published by Eurostat
today, based on a weekly deaths data collection. The article presents a
handful of findings from the more detailed Statistics Explained articles
on excess mortality and weekly deaths.

In December 2022, excess mortality continued to vary across the EU
members. Romania and Bulgaria (both -6%) recorded values lower than the
national monthly average for 2016-19, while Hungary (+3%), Luxembourg,
Spain and Malta (all +10%) had excess mortality rates less than half the
EU average.

https://ec.europa.eu/eurostat/web/products-eurostat-news/w/DDN-20230217-1

Онзи, обсебения, кога ще си посипе главата с пепел и ще си хвърли
дипломата? Може и ритуално да я изгори.

Поне това, защото явно да се извини не е дорасъл. И не толкова на мен,
колкото на Радост.

Или това е поредната руска пропаганда за отвличане на вниманието от
контранастъплението в Украйна?

--
«地 球 誕 生 在 牛 市 的 小 時 — Earth is born in the Bull's hour»

Chorbalan Chorbalanov Chorbalanski

Jan 8, 2024, 7:44:45 PMJan 8
On Sun, 7 Jan 2024 17:29:32 -0000 (UTC), Nick wrote:

> Онзи, обсебения,

Ивайло, а май и другите, не могат да пишат повече в usenet.

Nick

Jan 9, 2024, 12:26:57 AMJan 9
Хм, вярно, май ще си прав.

Остава Румен да сподели как пише.

Ще взема да кача един pan на някоя машина с windows и да видя как ще се
държи с двата сървъра, които знам, че все още работят.

Rumen

Jan 9, 2024, 5:40:43 AMJan 9
Am 09.01.2024 um 06:26 schrieb Nick:

> Хм, вярно, май ще си прав.
>
> Остава Румен да сподели как пише.
>
> Ще взема да кача един pan на някоя машина с windows и да видя как ще се
> държи с двата сървъра, които знам, че все още работят.

Ами писах, "news.solani.org" Сложил съм го в Thunderbird и така. Това е
чрез него.

Rumen

Jan 9, 2024, 5:42:15 AMJan 9
И "September" става в момента. Това е чрез него.

Rumen

Jan 9, 2024, 5:47:50 AMJan 9
"news.nntp4.net" функционира също. Това е от там.

Rumen

Jan 9, 2024, 5:52:44 AMJan 9

Ivaylo Ivanov

Jan 9, 2024, 8:47:38 AMJan 9

https://groups.google.com/g/soc.culture.bulgaria/c/JmClAbuyl1E/m/ZsmO6O5cAgAJ

> Поне това, защото явно да се извини не е дорасъл. И не толкова на мен,
> колкото на Радост.

С годините акъла ти съвсем заминава...

Nick

Jan 9, 2024, 12:19:01 PMJan 9
On Tue, 9 Jan 2024 05:47:36 -0800 (PST), Ivaylo Ivanov wrote:

DDN-20230217-1

> https://groups.google.com/g/soc.culture.bulgaria/c/JmClAbuyl1E/m/
ZsmO6O5cAgAJ

Това за какво го показваш? Като доказателство за обсесията си?

Нещо за разкритията около Фаучи да споделиш? Защото за това мълчиш да
неказвам като какъв задник

> С годините акъла ти съвсем заминава...

Е, твоят е заминал още преди години.

Това ли намери само да споделиш?

Nick

Jan 9, 2024, 1:07:37 PMJan 9
Благодаря, ще ги имам предвид.

Rad Dimitrova

Jan 10, 2024, 2:53:27 PMJan 10
Аз вече мога, не знам дали ме виждате.
Благодаря на Румен.
Трябва да направим списък със сърврите, които работят.

Дано поне четат... аз свалих Thunderbird, но дълго не можах да намеря
нюзсървър, който работи, благодарение на Румен, сега мога.

Nick

Jan 11, 2024, 12:23:59 AMJan 11
Четем те и обсебения се обади, така че може да поздравим Румен за добре
свършената работа.

news.eternal-september.org
news.solani.org
news.nntp4.net
reader80.eternal-september.org

Това са засега работещите сървъри, които знаем.

Rumen

Jan 11, 2024, 3:39:06 AMJan 11
Благодаря! Тези стават само за четене:

freenews.netfront.net
news.neodome.net

Radostina

Jan 11, 2024, 2:40:37 PMJan 11
On 1/10/2024 9:23 PM, Nick wrote:

> Четем те и обсебения се обади, така че може да поздравим Румен за добре
> свършената работа.

Аз не го виждам него :-).

Nick

Jan 11, 2024, 3:01:16 PMJan 11
On Thu, 11 Jan 2024 11:40:33 -0800, Radostina wrote:

> Аз не го виждам него :-).

Явно майката-природа си знае работата ;)

Radostina

Jan 11, 2024, 3:54:16 PMJan 11
наистина не го виждам.
под какво име излизам, че при мен пише Ме, и при вас ли е така, да
променям, аз толкова си играх...

Rumen

Jan 11, 2024, 6:32:25 PMJan 11
Ами вчера си Рад Димитрова, днес Радостина.

Radostina

Jan 11, 2024, 9:46:57 PMJan 11
Това аз го поправих, след толкова експерименти с толкова сървъри, просто
пишех някакво име. Добре, значи се вижда име. Защото при мен излизаа Me
(аз).

Chorbalan Chorbalanov Chorbalanski

Jan 11, 2024, 11:09:51 PMJan 11
On Thu, 11 Jan 2024 12:54:12 -0800, Radostina wrote:

> под какво име излизам,

Пернатка.
Да си жива и здрава в новата 2024 и за напред!

Nick

Jan 12, 2024, 12:23:44 AMJan 12

А, вярвам ти, просто ти казвам, че не си струва да го виждаш. Явно с
годините започва да изкуфява и да се държи все по-неадекватно.

From: Rad Dimitrova

това, когато ползваш единия адрес, а долното - когато ползваш другия: