Деменция

Ivaylo Ivanov

Jan 20, 2024, 11:12:58 AMJan 20

Nick

Jan 20, 2024, 1:16:33 PMJan 20
А ти стоиш и гледаш сеир?!

--
«地 球 誕 生 在 牛 市 的 小 時 — Earth is born in the Bull's hour»

Chorbalan Chorbalanov Chorbalanski

Jan 20, 2024, 2:27:55 PMJan 20
On Sat, 20 Jan 2024 18:16:31 -0000 (UTC), Nick wrote:

> haley-blames-the-latter-for-jan-6-capitol-riot-nikki-haley-is-in-charge-
> of-security/
>
> А ти стоиш и гледаш сеир?!

Тръмп не е дементен и е енергичен, ръси каквото му изнася в момента ама не
е изобщо объркан като Джо, който даже не може и да ходи нормално.

Би ли обяснил какво точно не харесваш в Тръмп?

Nick

Jan 20, 2024, 4:08:36 PMJan 20
Това към мен ли е?

Всъщност повече харесвам Тръмп, отколкото Байдън, ако ще ги сравнявам
двамата.

Иначе ми е малко далеч какво точно става в САЩ, оправяйте се както можете
там.

Chorbalan Chorbalanov Chorbalanski

Jan 20, 2024, 8:02:58 PMJan 20
On Sat, 20 Jan 2024 21:08:34 -0000 (UTC), Nick wrote:

> Това към мен ли е?

Към Ивайло.

Nick

Jan 21, 2024, 3:09:09 AMJan 21
Аха, ясно :)

Но не очаквай смислен отговор.

А защо го питаш през мен? Не виждаш ли неговите пращулки?

Ivaylo Ivanov

Jan 21, 2024, 9:16:16 AMJan 21
On Saturday, January 20, 2024 at 1:16:33 PM UTC-5, Nick wrote:

> haley-blames-the-latter-for-jan-6-capitol-riot-nikki-haley-is-in-charge-
> of-security/
> А ти стоиш и гледаш сеир?!

Не бих казал.

Ivaylo Ivanov

Jan 21, 2024, 9:25:29 AMJan 21
On Saturday, January 20, 2024 at 2:27:55 PM UTC-5, Chorbalan Chorbalanov Chorbalanski wrote:

> Тръмп не е дементен и е енергичен, ръси каквото му изнася в момента

Отричаш очевидното.

> ама не
> е изобщо объркан като Джо, който даже не може и да ходи нормално.
>

> Би ли обяснил какво точно не харесваш в Тръмп?

Списъка е доста дълъг да го пиша тук. С едно изречение: Тръмп е вреден некомпетентен трол-простак.
Не виждам какво толкова САЩ печели с подобен човек начело. За съжаление алтернативата, в лицето
на Бейдън, не е особено по-добра.
Единствената полза от президентството на Тръмп беше, че разтърси управляващия елит тук. За съжаление
те не взеха никакви уроци и вместо това "doubled down" с още по-безумна политика. Ако Тръмп се върне на
власт ще е заради това.

Nick

Jan 21, 2024, 10:14:00 AMJan 21
On Sun, 21 Jan 2024 06:16:15 -0800 (PST), Ivaylo Ivanov wrote:

nikki-haley-blames-the-latter-for-jan-6-capitol-riot-nikki-haley-is-in-
charge-of-security/

> Не бих казал.

Не се и съмнявам в това, но създаваш точно това впечатление.

Chorbalan Chorbalanov Chorbalanski

Jan 21, 2024, 10:52:42 AMJan 21
On Sun, 21 Jan 2024 06:25:28 -0800 (PST), Ivaylo Ivanov wrote:

> Тръмп е вреден некомпетентен трол-простак.

В какво точно се проявява тази некомпетентност, дай няколко примера.

Че е трол-простак неще и дума, но това за мене е част от каквото го
прави различен и популярен.

> Не виждам какво толкова САЩ печели с подобен човек начело.
> За съжаление те не взеха никакви уроци и вместо това
> "doubled down" с още по-безумна политика.

> Ако Тръмп се върне на власт ще е заради това.

Виж как сам си отговори на въпроса.

Ivaylo Ivanov

Jan 22, 2024, 7:50:30 PMJan 22
В потвърждение:
https://youtu.be/WW7I-j1Rb94

;)

Radostina

Jan 22, 2024, 8:16:53 PMJan 22
On 1/21/2024 7:52 AM, Chorbalan Chorbalanov Chorbalanski wrote:

> В какво точно се проявява тази некомпетентност, дай няколко примера.
>
> Че е трол-простак неще и дума, но това за мене е част от каквото го
> прави различен и популярен.

Много съм говорила против Тръмп.
Но честно казано не съм вече толкова сигурна, че е чак такъв простак.
Това че не е зализан политик е ясно, но казва и много истини.
Нека си спомним, че дори не взимаше заплата като президент.
Нека си спомним, че не започна ни една нова война,
че се срещна с Путин и Ким Чен Ун.

На мен наистина ми каресваше Вивек, образован, говори чисто,
интелигентно, не, не съм сгласна с някои неща, но и той много смело
казваше истини. Така че за мен по-добре Тръмп пред който и да е друг
демократ или републиканец. Все още не знам как нещата ще се развият с
RFK, ще видим.

Да, нарцисист е, арогантен, подиграва се с всичко и всички, но пък
аман от лицемерни политици.

Ivaylo Ivanov

Jan 23, 2024, 8:23:09 AMJan 23
On Monday, January 22, 2024 at 8:16:53 PM UTC-5, Radostina wrote:

> Много съм говорила против Тръмп.
> Но честно казано не съм вече толкова сигурна, че е чак такъв простак.

Простак е.

> Това че не е зализан политик е ясно, но казва и много истини.

Напротив, като политик се справя много добре. Оказва се, че най-важното
политическо качество в момента е безогледното лъгане. В това отношение
той с лекота бие Байдън, един друг изпечен лъжец и мошеник.

> Нека си спомним, че дори не взимаше заплата като президент.

Но пък изду държавата за десетки милиони за частните си пътувания
до Ню Йорк и Флорида. Много си наивна.

> Нека си спомним, че не започна ни една нова война,

Това е единственото вярно, което си написала, но то важи и за
Байдън (до този момент).

> че се срещна с Путин и Ким Чен Ун.

Това, че се е срещнал с главорез плюс ли е за теб?

> На мен наистина ми каресваше Вивек, образован, говори чисто,

Нищо чудно, че си харесала един друг още по-нагъл простак.

Ivaylo Ivanov

Jan 27, 2024, 10:41:40 AMJan 27
On Saturday, January 20, 2024 at 11:12:58 AM UTC-5, Ivaylo Ivanov wrote:
> ще се бори с другата деменция
>
> https://www.mediaite.com/trump/trump-confuses-nancy-pelosi-with-nikki-haley-blames-the-latter-for-jan-6-capitol-riot-nikki-haley-is-in-charge-of-security/

https://youtu.be/6DvUrlHIOfE

Nick