За ценнтаджиите и начаниците им

chorbalan

Асен Василев: Да и само да кажем, че наши имена са синхронизирани с посолството.
Това означава, че по предложение на министър-председателя парламентът ще утвърди
ръководители на ДАНС, главен секретар на МВР, ДАР, НСО, ДАТО, мисля че. Военно не
знам дали ще го пипаме. Това са наши хора, които са одобрени от посолството.

Кирил Петков: Външни консултанти да ни помогнат с част от структурирането на службите.
Тези външни консултанти да не са кой да е.

max val

Не виждам нищо странно тук. Асенчо е американки патриот, зашо да не съгласува действията си с посолството си?

Ако Асенчо беше българин, щеше да се съгласува с българското посолство. Но не е българин.

Ivaylo Ivanov

На всички е известно, че българските институции са пробити отвсякъде от руски агенти. Ако
западните съюзници нямат доверие дори в лидерите на българските служби няма никакъв
шанс да им имат дори минимално доверие. Избора е лесен - или български назначения
без input от запада и пълна капсулция на българските служби или български назначения
след консултации със западните служби и поне минимална интеграция със запандите
съюзници. То и затова са писъците от пАсолството и неговите сътрудници/агенти.

chorbalan

Демек дай на напълниме службите със западни агенти..

> То и затова са писъците от пАсолството и неговите сътрудници/агенти.

И правилно, щото тия посолства си гледат интереса, а за нас им пука
колкото за Украйна.

Ivaylo Ivanov

On Tuesday, May 30, 2023 at 5:20:41 PM UTC-4, chorbalan wrote:

> Демек дай на напълниме службите със западни агенти..

По-скоро "не с още руски агенти". Шефовете пак са избрани от българските власти. Твърдението е,
западните имат право на вето, доколкото разбирам. Пък и не се тревожи, както казах, няма съмнение,
че дори с тези мерки бълграските служби са фрашкани с руски агенти.

> И правилно, щото тия посолства си гледат интереса, а за нас им пука
> колкото за Украйна.

Дано им пука за България колкото им пука за Украйна.

chorbalan

Опазил Господ от подобна "любов"... Бг е само 6.5 милиона..