Rabatt till NDC för alla SNUG medlemmar!

1 view

Magnus Mårtensson

to snug-a...@googlegroups.com
Hej!

Via Rune Grothaug på Norska Microsoft har jag fått tag i rabatt till NDC på 15% till alla medlemmar i SNUG!

Det ni ska göra är att ange koden nedan när ni registrerar er! Good luck...

SNUG

Kontakten kom via Andreas Håkansson. Stort tack Andreas för en väl spelad boll!

;~)

Magnus Mårtensson
Senior Consultant - Scrum Master - MCSD, MCTS
Dotway AB
Techie.notepad

Magnus Mårtensson

to Skånsk .Net User Group [Announce]
Det ska vara bara

SNUG

min mail klient klippte in lite extra tecken.

M.