SNUG: Påminnelse!

1 view

Kim Gräsman

to snug-a...@googlegroups.com
Hej allihop,

Först lite administrivia: Vi har försökt skapa en Google Group och
automatiskt lägga till alla medlemmar. Det verkar inte ha gått så bra;
flera har hört av sig och sagt att de inte fått senaste mailinbjudan.

Det här skickar jag alltså till Googles maillista OCH till alla som var
registrerade på snug.se, vilket kan innebära att du får påminnelsen två
gånger, och i så fall ber jag om ursäkt.

Skulle det vara så att du vet att inte har fått något mail från Google
Groups tidigare, var vänlig gå in på
http://groups.google.com/group/snug-announce och registrera dig. Detta
är sista gången vi skickar ut till folk som bara är registrerade på
snug.se. Har du frågor, hör av dig till mig.

Hursomhelst, till det roliga!

Nästa onsdag, den 7/3 är det dags för nytt möte i samarbete med Enea. Om
du vill komma, surfa till inbjudan enligt länken nedan och skicka ett
mail till m...@snug.se för att OSA.

Inbjudan: http://cs.snug.se/forums/153/ShowPost.aspx

Enea Öresund utför avancerade konsultuppdrag åt ledande och innovativa
företag inom telekom, industri, fordon och medicinteknik. Vi är drygt 80
medarbetare, de flesta civilingenjörer eller motsvarande. Enea har 500
anställda från Silicon Valley i väster till Tokyo i öster. Våra
systemlösningar finns inbyggda i miljontals produkter världen över.

Välkomna,
- SNUG