la tcati tcika earlier tonight

Stela Selckiku

to snakarni
I'm doing la tcati tcika early tonight, just two hours from now, at
midnight eastern.

.i mi bredi lo nu vreji fi la tcati tcika
.i xu do nelci lo nu jundi .ui la tcati tcika
.i ca lo nu do fonxa pilno kei mi jikca do
gi'e kukte tcati pinxe .ui ro'i .ui ro'o

.i zoi .url.

http://www.blogtalkradio.com/stela-selckiku/2010/10/15/zmadu-clira-nu-vreji-fi-la-tcati-tcika

.url. judri

mi'e .telselkik. mu'o

Luke Bergen

to snak...@googlegroups.com
.oi ca lo prulamcte mi pensi lu ca lo cabycte pe'i mi troci lo nu fonxa tavla la tcati tcika .iku'i mi jundi lo mi skami ca lo tcika be fa li papi'epamu .u'i .i lo mi rirni cu vitke mi ze'a lo nondei .ija'ebo mi na jundi pu lo nondei nicte .uuse'i

Stela Selckiku

to snak...@googlegroups.com
On Fri, Oct 15, 2010 at 9:25 AM, Luke Bergen <lukea...@gmail.com> wrote:
> [...]
> tavla la tcati tcika .iku'i mi jundi lo mi skami ca lo tcika be fa li
> papi'epamu .u'i .i lo mi rirni cu vitke mi ze'a lo nondei .ija'ebo mi na

.uu .u'u .ui nai ru'e ro'a .i'i nai

.i mi snada lo nu clira vreji .i .ai mi ro roi vreji ti'u li no to
stuna tcika toi .i .ia zmadu xamgu be do tcika ca lo fadni djedi .ie
pei

ni'o xu do za'u re'u pensi lo nu vreji fi la .y. cradi cribe .a la
cribe cradi to mi tolmo'i fi lo se porsi toi .i mi da'i mutce se pluka
lo nu jundi .i ta'o na nitcu lo nu roldei vreji .i mi jai fenki ba'u
.i pe'i lo nu jeftu vreji .o nai lo nu cunso cu banzu .ia

Luke Bergen

to snak...@googlegroups.com
.ie tu'a lo cnino temci cu zmadu frili

.i mi milxe zmadu pensi tu'a lo cribe cradi .i mi na nelci lo cmene .ija'ebo mi pensi tu'a lo cmene

.i mi ji'a jinvi lo du'u mi pamoi vreji zbasu ca lo jeftu .iku'i lo mi lanzu cu caca'o vitke ja'e lo nu mi na temci kakne .i la'a bavlamjeftu