جملات زیبا

smsbede

Dec 9, 2009, 4:00:32 AM12/9/09
to smsbede

http://smsbede.googlepages.com/mail.gif

بزرگترین گروه جوک و اس ام اس در ایران

مکه برای شما، فکه برای من!بالی نمی خواهم، این پوتین های کهنه هم می توانند مرا به آسمان ببرند.... شهید آوینی

چرچیل : پیروزی یعنی توانایی رفتن از یك شكست به شكست دیگر بدون از دست دادن اشتیاق

زندگی زیباست زشتی های آن تقصیر ماست. در مسیرش هرچه نازیباست آن تدبیر ماست. زندگی آب روانیست روان میگذرد. آنچه تقدیر من و توست همان میگذرد!!! زندگی زیباست زشتی های آن تقصیر ماست
دلخوش از آنیم که حج میرویم …. غافل از آنیم که کج میرویم …. کعبه به دیدار خدا میرویم …. او که همینجاست کجا میرویم ؟ …. حج به خدا جز به دل پاک نیست ….. شستن غم از دل غمناک نیست …. دین که به تسبیح و سر و ریش نیست ….هرکه علی گفت که درویش نیست ….صبح به صبح در پی مکر و فریب … شب همه شب ناله و امن یجیب؟
برای همکاری در سایت اس ام اس بده لطفاً این فرم را پر کنید

اس ام اس های مناسبتی