اس ام اس ها و جملات تیریک شب یلدا

SMSBede.com SMSBede.com

Dec 20, 2008, 3:57:59 AM12/20/08
to sms...@googlegroups.com

بزرگترین گروه جوک و اس ام اس در ایران

شب یلدا مبارک باد

قیمت پماد سوختگی شب یلدا(چله)خیلی خیلی بالا میره.

اگه نگرفتی زود تر بخرش شاید هندوانه ای که گرفتی سفید در بیاد هااا

اون وقت لازمت میشه!!!

-----------------
 برچسب ها : sms سب يلدا, sms يلدا, اس ام اس تبريک شب يلدا, اس ام اس تبريک يلدا, اس ام اس خنده دار يلدا, اس ام اس سرکاري يلدا, اس ام اس شب يلدا, اس ام اس شب ...

تو خوبی!
تو بهترینی!
تو تکی!
.
.
.
.
.
اینم از هندونه شب یلدات. بذارشون تو یخچال خنک شه ! یلدا مبارک!

--------------------------- اس ام اس تبریک شب یلدا ( شب چله ) - اس ام اس سرکاری شب چله. اس ام اس تبريك شب يلدا . اس ام اس شب چله و اس ام اس يلدا . پيامك سركاري شب يلدا sms yalda . sms ...

بیا ای دل کمی وارونه گردیم ، برای هم بیا دیوونه گردیم ، شب یلدا شده نزدیک ای دوست

، برای هم بیا هندونه گردیم . شب یلدا مبارک

---------------------------
 برچسب ها : sms يلدا, sms سب يلدا, پيامک شب چله, پيامک شب يلدا, اس ام اس چله, اس ام اس يلدا, اس ام اس تبريک يلدا, اس ام اس تبريک شب يلدا, اس ام اس خنده دار ...

میان دوستـــان افتاده ای تک / رخت هندونه ،زلطف عین پشمک!

برایت می زنم اینک پیامک / شب یلدای تو ای گــــــل! مبارک!

حتی طولانی ترین شب نیز به خورشید می رسد . . .

.
تو میری و من فقط نگاهت می کنم ، تعجب نکن که چرا گریه نمی کنم ، بی تو یک عمر

فرصت برای گریستن دارم ، اما برای دیدن تو همین یک لحظه باقیست ،

تا یلدایی دیگر انتظارت را خواهم کشید . . .