Løpende godkjenning av lyntaler?

1 view

Ole Morten Amundsen

to smidigko...@googlegroups.com
Fristen er 1.nov, men jeg hører programkomiteen snart vil sette i gang evaluering og godkjenning av lyntaler før det. Kan dere fortelle litt om dette?

-oma

Ole Christian Rynning

to smidigko...@googlegroups.com
Vi skal møte ila. neste uke. Da begynner vi å godkjenne lyntaler,
f.eks. en hver dag med tilhørende tweet :)