forretnings Forslag

1 view

Steve Johnson

Kjære venn,

Mitt navn er Mr Steve Johnson. Jeg er regionsjef for Natwest Bank London England. Jeg skriver du dette forslaget i god tro; Jeg er gift med to herlige barn. Jeg er en fredens mann, og har oppriktig respekt for menneskelige følelser og meninger.

Jeg har pakket en finansiell transaksjon som vil gagne deg og I. Som Regional Manager for Natwest Bank London England, er det min plikt å sende i en økonomisk rapport til min hovedkontor i hovedstaden, London på slutten av hvert driftsår .

På i løpet av fjoråret 2013 virksomhet rapporten, oppdaget jeg at den grenen hvor jeg er Manager gjort $ 10.5million amerikanske dollar ($ 10,500,000.00) som h kontoret mitt hode er ikke klar over og vil aldri være klar over. Jeg har plassert denne midler på det vi kaller Escrow samtale konto uten mottaker. Som offiser i denne banken jeg kan ikke kobles direkte til disse pengene, så mitt mål av kontakter du er til å hjelpe meg å motta disse pengene på bankkontoen din, og få 30% av de totale midlene som provisjon.

Det er praktisk talt ingen risiko involvert, vil transaksjonen bli behandlet under en lovlig ordning som vil beskytte deg mot eventuelle brudd på loven, vil det være bare en bank-til-bank overføring, og alt jeg trenger fra deg er å stå krav som den opprinnelige innskyter av disse midlene som har gjort innskudd med min gren, slik at kontoret mitt hode kan bestille overføring til den angitte bankkonto under par virkedager. Hvis du godtar å jobbe med meg vil jeg sette pris på det veldig mye som du er den første og den eneste personen jeg kontakte for denne transaksjonen.

Send meg en e-post så snart du mottar denne meldingen hvis du mener, slik at vi kan gå over detaljene.

Fullstendig navn, kontaktadresse, Direct mobilnummer, alder, land og yrke.

Takk på forhånd
.

Oppriktig,
Mr Steve Johnson.