Legge ut linker og rapporter fra XP2010? foredrag etc.?

1 view

Ole Morten Amundsen

to smidigko...@googlegroups.com
Jeg har sett keynoten fra Scott Page, på nett mens jeg spiste lunsj. Annerledes, interessant og inspirerende! Jeg ønsker å bli tipset om forskjellige foredrag jeg kan se. Kanskje dette er noe å linke opp på Smidig2010.no, evt lage en egen side for dette. Det er veldig inspirerende!

Kunne vi fått til det?

----
Ole Morten Amundsen
99 62 72 00
olemortenamundsen.wordpress.com

Karianne Berg

to smidigko...@googlegroups.com
Kanskje dette hadde vært noe vi kunne sendt ut på mailinglista til
interesserte? Evt tweetet fra smidig-brukeren.

- Karianne

2010/6/8 Ole Morten Amundsen <ole.morte...@gmail.com>:

> --
> Du mottar denne meldingen fordi du abonnerer på Google-gruppen
> «smidigkonferansen».
> Hvis du vil legge inn en melding i denne gruppen, kan du sende e-post til
> smidigko...@googlegroups.com.
> Hvis du vil avslutte abonnementet på denne gruppen, sender du en e-post til
> smidigkonferan...@googlegroups.com.
> Hvis du vil ha flere alternativer, kan du besøke gruppen på
> http://groups.google.com/group/smidigkonferansen?hl=no.

Ole Morten Amundsen

to smidigko...@googlegroups.com
Dette er den offisielle mailinglista Smidig2010 der alle kan bidra :)

Hvilke foredrag ga deg mest verdi da, Karianne?
Hvilke har du generelt lyst til å anbefale til den menige mann (kan være helt andre)?

-Ole Morten

Karianne Berg

to smidigko...@googlegroups.com
Det er det, ja! Hilsen frøken Sløv.

Jeg vil gjerne anbefale Cory Foys foredrag om craftsmanship. Det synes
jeg var veldig inspirerende og bra, og det ble filmet. Ellers var det
veldig mye bra som ikke ble filmet, dessverre.

- Karianne

Anders Sveen

to smidigko...@googlegroups.com

Ole Morten

to smidigkonferansen
Takk for den omfattende bloggen Anders :) Jeg har ikke tittet på alle
videoene ennå, de tar tross alt en time hver.

Men jeg har tittet på pecha-kucha presentasjon du ikke fikk vært på,
som du hørte mye bra om. Det er en interessant presentasjonsform i seg
selv og med Rachel Davis og Mary Poppendick ++ som presentatøter (er
det et ord) er det litt av et stjernegalleri (i vår lille verden i
alle fall).
hoveddelen var i 43 min. Neste del er gruppeoppgaver som egner seg
dårlig på film, men du kan spole over til slutten og se hvermannsen
presentere sin agile suitcase på reisen til Waterfall Island:) Videoen
anbefales!

http://multimedie.adm.ntnu.no/mediasite/Viewer/?peid=2cb930a5b6444cf8afd7fcd96b7b0c61

Pecha Kucha-er bør vi få noen av på Smidig2010!
- Ole Morten