Dostava v Celje in ŽALEC

1 view

Marjan Kogelnik

Jan 30, 2024, 2:47:06 PMJan 30
to energetska-...@googlegroups.com, koopera...@googlegroups.com, chemtrail...@googlegroups.com, Združenje za slovensko konopljo, starši za svood, Vzorci...@googlegroups.com
Spodbuda, da se še trdneje povežemo in skupaj zagotovimo čim več prehranske suverenosti tokrat prihaja iz Bruslja. Če se torej ne bomo kot narod premaknili, nas bodo premaknili pa očitno drugi.
V Bruslju je namreč Predlog Uredbe, ki bo omogočil sproščanje novih genskih tehnik brez označevanja na odboru (Committee on Environment, Food Safety and Public Health), 24.1. dobil zeleno luč. Od naših poslancev ga je podprl Franc Bogovič. Uredba je zdaj pripravljena za sprejem v evropskem parlamentu. Lobistom pa se mudi, da "delo dokončajo" pred volitvami.
Odvisno od tega koliko semen že imajo pripravljenih "v predalih", bo lahko kmalu trg preplavljen z zelenjavo in poljščinami, za katere več ne bomo vedeli ali je nekdo posegal v njihove gene. Več o slednjem si lahko prečitate TUKAJ

 Kaj to pomeni za nas?
Upam, da se vse jasneje zavedamo kaj nam je skupno v projektu Oskrbovalnica in kako zelo pomembno vlogo imamo s tem. Spoznanje je jasno: "Mi smo branik lastne prehranske varnosti!"