HRANA KOT OROŽJE, KATASTROFA JE NAJLEPŠA PRILOŽNOST – Za korporacije imperija nobena kriza ne sme ostati neizkoriščena.

Marjan Kogelnik

Oj

danes razpošiljam dve objavi z mojega bloga, v obeh sta tudi posnetka oddaj na tv, kjer so me povabili kot gosta

KATASTROFA JE NAJLEPŠA PRILOŽNOST – Za korporacije imperija nobena kriza ne sme ostati neizkoriščena.

 Lp Marjan (vabljeni tudi k ogledu objav na mojem blogu TUKAJ)

»Da se naredi kar je prav, je vedno pravičas.« Martin Luther King Jr.
 "Nikoli ne dvomite ali lahko majhna skupina resnih in predanih ljudi spremeni svet. V resnici je to edino, kar ga sploh lahko." Margaret Mead