Madžarske sorte Konoplje so na razpolago

Marjan Kogelnik

to Združenje za slovensko konopljo, 4letn...@googlegroups.com, koopera...@googlegroups.com

Posredujem od Dejana
Lo Marjan

Ps
Eventuelno zanimivo tudi Za kmete Skupnosti 4letnicasi.
Kolkor vem jih vsaj 3-5 seje konopljo
Ideja BTW , tudo skupnostna oskrba kmetij je podrocje, li se ga se nismo dotaknili.
Kmetje bodo potrebovali v bodoce predvsem :

Rezervoarje Za vodo
Crpalke Za vodo
Agregate Za elwktriko
Odporna semena na suso
Ponudnike Za vodne vrtine
Ucinkovita eko sredstva Za varstvo rastlin
Ucinkovite komppstnike, oz. Tehnologije Za ohranjanje in povecevanje organske mase v zemlji

to Združenje za slovensko konopljo, 4letn...@googlegroups.com, koopera...@googlegroups.com
UUuuu...zanimivo. Lih zadnjič sem klical une iz Konopljarne Lj, in pravkjo sicer, da še imajo na razpolagfo semena, ampak tole je vsekakor zanmimiva info in seveda alternativa. Dejamn...moirda lahk navedeš kake primerjalne podatke med temi, k si jih navedel in unmi od konopljarne . Namreč, jst mam namen sadit mal proč od našga posestva, ker bi mi sicer zmanjkalo paše za konje ......imajo starši od ta mladga neke njivce v Robidišču....zelo sončna lega, nikoli tretirana zemlja, zadnja leta le pašnik, prej pa njive je pa na cca 600 m višine....a ima občuten vpliv mediteranske klime...zna pa iz Kobariškega Stola in Matajut+rja včasih tud v redu hlad potegnit !?  V konopljarni so mi ponudili tole :

-          SANTHICA 27 (netretirano), zgodnja sorta, polno cvetenje cca. 10. avgust, žetev sredina septembra (podobna Fedori 17), primerna za vsa področja Slovenije. -

FUTURA 75 (netretirano), pozna sorta, polno cvetenje konec avgusta, žetev konec septembra, bolj primerna za primorsko regijo.

V primeru da se boste na koncu odločili za morebitna dva posevka, bi bilo dobro posejati obe sorti.

CENIK – semena za setev 2014

1 kg = 7,50 € + DDV (nad 25 kg)

1 kg = 9,13 € + DDV (pod 25 kg)

Pakiranje: vreče po 5 kg in 25 kg.

Plačilni pogoji: Plačilo po predračunu.

FCO: Konopljarna Rožna dolina, Ljubljana.

Maš kake ideje, oz pripombe Dejan ( če tole bereš....sicer te pa prosim Marjan, da mu posreduješ !? :-)

Hvala D.

--
To sporočilo ste prejeli, ker ste naročeni na skupino »Slovensko združenje za industrijsko konopljo« v Google Skupinah.
Če se želite odjaviti od skupine in ne želite več prejemati njenih e-poštnih sporočil, pišite na naslov slovenska-konop...@googlegroups.com.

Dejan Rengeo

to slovenska...@googlegroups.com
Vse je to dobro. Probajte čim več.