REGAİP KANDİLİ ve DUA sesli slaytları. PPS

Slaytyerim .

2017 Regaip Kandili ne zaman? İşte Üç Aylar'ın başlangıcı... Regaip Kandili ne zaman? Recep ayının ilk Perşembe'sini Cuma'ya bağlayan gece olan
Regaip Kandili bu sene 30 Mart gecesi idrak edilecek. Regaip Kandili gecesi aynı zamanda mübarek Üç Aylar'ın da başlangıcı..... üç ayların başlangıcı
olarak kabul edilen Regaip Kandili'nin fazileti ve önemi nedir?
Regaip Kandili duası ve namazı ile birlikte kandilin önemini anlatan slayt. PPS
Satır içi resim 1

DUA, Kulun Allah'tan yardım istemesi iyilik ve rahmet dilemesidir. Yalnız Allah'a dua edilir. Allah buyurur ki; Bana dua edin, duanızı kabul edeyim.
Öyleyse gelin dua edelim. Çok güzel sesli dua slaytı. PPS
Satır içi resim 2