"Мандрівка Кавказом по Сванетії та Грузії" 20 лютого

Олег Odssokil

to sk...@googlegroups.com

Кінорозповідь про літній скіфський похід  "Мандрівка Кавказом по Сванетії та Грузії"

20 лютого (вівторок) 2018 р.

Початок о 18.30

Приходьте, не пожалкуєте.

(вул. Марії Капніст, 4 (Желябова), гуртожиток,

1 поверх, турклуб "Скіфи")

Якщо Ви давно не бачили один одного та хочете поспілкуватися - то приходьте на півгодини раніше.

Детальніше - https://www.facebook.com/stkskify/
Yoda logo

Ввести код доступа

або

КУПИТИ ВАУЧЕР

Термін дії кода ваучера не залежить від об’єму отриманих та надісланих даних, та вважається активованим з моменту підключення першого девайсу.

Для підключення до мережі Інтернет

  • Необхідно натиснути на кнопку «КУПИТИ ВАУЧЕР», де вкажіть номер мобільного телефону та оберіть строк дії ваучера, та сплатіть одним із доступних онлайн сервісів платіжних систем. Після успішно здійсненої оплати на вказаний Вами номер телефону буде надіслано SMS з кодом для активації ваучера.
  • В поле «ВВЕДІТЬ КОД ВАУЧЕРА» введіть код отриманий в SMS та натисніть кнопку «ПІДКЛЮЧИТИСЯ ДО МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ»

За допомогою одного коду можливо підключити тільки два пристрої.

  • Технічна підтримка:
    (063) 233-09-00
    (067) 258-09-00

© Yoda WIFI 2016 Powered by Tiramix
Обява.docx

Наталка Полтавка

to sk...@googlegroups.com
Дякую, Олеже за розсилку!
Вірю, презентація була класна! Ти знаєш, що фізично я б не змогла прийти, але все одно я рада за вас і вірю у ваш успіх!
Хочу подякувати вашому клубу за все добре, що ви зробили для мене, і попросити пробачити і забути усі негідні слова та вчинки. Особливо тебе.
Чи береш участь у "Вертепі" п.Тараса?
З повагою, Світлана.

нд, 18 лют. 2018 о 23:28 Олег Odssokil <odss...@gmail.com> пише:
--