Koosjoonistamine 31.juulil

kulgur

to SketchCrawl-Eesti
Tere kõigile!

31. juuli (laupäev) ei ole enam mägede taga.
Tore oleks aegsasti kokku leppida,
kas ja kus me võiks sel päeval koos joonistada.
Tegelikult on see koosjoonistamine üks SketchCrawli
põhiideedest, aga absoluutselt mitte kohustuslik.
Ikka ja ainult vabatahtlik.
Kuid, kui kellegile meeldiks koos grupiga ringi käia,
koos joonistada, arutada, innustada ja innustust saada,
siis käige oma ideed siin julgelt välja.
Kes tulevad, millal (kellaaeg) ja kus võiks
kohtuda ning millises piirkonnas ringi liikuda.
Ise arvan, et meil Tallinnas on hindamatu vanalinn.
Patt oleks seda mitte joonistada.
Samas on ka palju muid põnevaid objekte.
Ootan ideid ja ettepanekuid!
Püüame asjad aegsasti paika saada.

Kaija

to SketchCrawl-Eesti
Tere!

Hea mõte - miks mitte sellist asja koos teha. Ma praegu küll veel ei
tea, kas saan Tallinnas olla sel päeval, aga kui selgub, siis annan
teada. Igal juhul tahan kaasa teha selles asjas.

Kaija

Cornelia Kotto

to Kaija, SketchCrawl-Eesti
Tere!

Tore mõte minu meelest ka, aga sama asi – ei tea kas saan sel päeval Tallinnas olla, kui selgub, annan samuti teada. Juhul või teisel sirgeldan seal kus olema sattun :)

Cornelia

kulgur

to SketchCrawl-Eesti
Nii, 31. juuli Laupäev
ning järjekordne üleilmne SketchCrawl
ongi juba homme!
Need kes saavad ja tahavad Tallinnas koos linna peal paar tiiru teha,
pisut joonistada ning juttu puhuda, miks mitte ka kohvitada,
nendega võiks kohtuda näiteks
Paksu Margareta linnaväravas kell 14.
Liikuma hakkame umbes 14.15
Kuhu? Eks kohapeal otsustame.
Kõrval on väga mitmekesine valik:
(Mitmekihiline) keskaegne vanalinn,
sadamapiirkond ja loomulikult meri,
monstroossed 80nendad (linnahall),
tööstuspiirkonna jäänused katlamaja ning energeetikamuuseumi ja veel
mõne muugi industriaalhoone näol,
huvitava puitarhidektuuriga kalamaja,
siinseal pargirohelust.
Kes kohale tulla ei saa, pole hullu,
loodetavasti jõuate sel päeval siiski teha nii mõnegi toreda visandi.
Riputage siis need kõik ka SketchCrawli foorumi õpetuste järgi üles.
http://www.sketchcrawl.com/forum/viewtopic.php?f=30&t=2224

Kohtumiseni ning
head joonistamislusti!

Ants

Igaks juhuks ka minu telefon 56140817

PS. kui on soov muuta kokkusaamise aega või kohta,
siis andke soovist siin arutelus nii ruttu teada, kui võimalik.