SketchCrawl 31

Ants

to SketchCrawl-Eesti
Tere,
Laupäeval 15. aprillil on järjekordne SC, 31. üritus.
Seekord ma midagi organiseerima ei hakka, kuigi viimane
üritus oli tänu loovala inimestele, eesotsas Kaijaga suurepärane.
Kahjuks jäid joonistatud pildid peale üritust üles laadimata.
Samas usun, et hilja pole kunagi.
Enda omad tõstisn allaes täna (14. aprilli õhtul) üles
Photobucketisse.
Panen lingid ka siia.
Seekordse SC üritusega on nii, et kui kellelgil on ideid ja
entusiasmi,
kutsuge teisi koos endaga joonistama. Kui ei ole, proovige muude
toimetuste kõrvalt
paar visandit teha. Ise olen sel päeval kahjuks hõivatud ja jään
kõrvale.
Vähemalt igasugusest koosjoonistamisest küll.
Kindlasti aga üritan mõned visandid teha
ja sel korral ka võimalikult kiiresti üles laadida.

Ants

Siin siis mu eelmise 30.SC pildid:

http://i1082.photobucket.com/albums/j372/kulgur/Sketches/SketchCrawl30/Loovala01.jpg
http://i1082.photobucket.com/albums/j372/kulgur/Sketches/SketchCrawl30/Loovala02.jpg