SketchCrawli piltide postitamisest (teemad)

kulgur

to SketchCrawl-Eesti
Olge head, kõik kes panevad oma pildid üles SketchCrawli foorumisse.
Püüdke need panna kompaktselt. St. Kõik kes joonistavad ühes kohas,
pange oma tööd kokku ühte teemasse.
Kuna paljud inimesed joonistasid ilmselt erinevates eesti paikades,
siis võiks teha ühe EESTI üldise teema. Enne kui uue postituse teete,
vaadake, ehk on keegi juba enne teid mingi sobiva teema valmis teinud
ja lisage oma pildid ning kommentaarid sinna jätkuks.
Samas, kui teil on palju pilte ja tahate esile tuua mingit kohalikku
paikkonda,
siis miks mitte teha eraldi teema (näiteks Paganamaa, Estonia
[RESULTS])
Tallinna omad võiks kõik panna kokku siia teemasse:
http://www.sketchcrawl.com/forum/viewtopic.php?f=51&t=5490

Ühtlasi, palun andke tagasisidet, kas minu pildid
http://www.sketchcrawl.com/forum/viewtopic.php?f=51&t=5490
on nähtavad.
Keegi oli kirjutanud kommentaari, et ei näe mu pilte.
Postitasin need küll enda arust reeglite järgi.
Kontrollisin nii sisse logituna kui ka mitte sisse logituna.
Minu jaoks olid pildid mõlemal puhul nähtavad.
Nüüd tahaks teada mida teised oma arvutitest näevad.

Ants