Re: [Sinhala-Bloggers] මගේ බ්ලොග් එක තම සිංහල බ්ලොග් කියවනයට එකතු වෙලා නැනේ.

Mpp Gunasinghe

to sinhala-...@googlegroups.com
අවශ්‍ය කොන්දේසි සම්පූර්ණදැයි බලන්න. නැවතත් ඉල්ලා සිටින්න. සති දෙකක් පමණ බලන්න.  සෑම විටම ඔබේ බ්ලොග් ලිපිනයද යවන්න. කාර්ය බහුල බැවින් කළමනාකරණ දුෂ්කරතා නිසා මැගහැරී යා හැකිය. ඒ නිසා කළයුත්තේ සති දෙකක් පමණ ඉවසා සිට නැවත ඉල්ලා යැවීමය

2013/1/18 Dhanushka Sajith Kumara De Silva <dhanushk...@gmail.com>
http://computer-factory.blogspot.com/ යන මගේ සිංහල බ්ලොග් අඩවිය තවමත් කියවනයට ඇතුලත් වී නොමැත. ම එයට කල යුත්තේ කුමක්ද? මා එය 'ad...@sinhalabloggers.com' යන E-Mail ලිපිනයට පිපියක් යෙඋ නමුත් එයටත් පිළිතුරක් නැත.

ධනුෂ්ක සජිත් කුමාර
http://computer-factory.blogspot.com

--
ඔබට මෙම පණිවිඩය ලැබෙන්නේ ඔබ සිංහල බ්ලොග්කරුවන්ගේ සංසදයේ සාමාජිකයෙක් බැවිනි.

නීති/රීතී http://www.sinhalabloggers.com/guidelines
සිංහල බ්ලොග් කියවනය: http://blogs.sinhalabloggers.com
සිංහල බ්ලොග්කරුවන්ගේ සංසදයේ නිවස http://www.sinhalabloggers.com

සංසදයට ලිවීම සඳහා sinhala-...@googlegroups.com වෙත ලියන්න.
සංසදයෙන් ඉවත්වීම සඳහා http://googlegroups.com/group/sinhala-bloggers/subscribe වෙත යන්න.

සිංහල බ්ලොග්කරුවන්ගේ සංසදය අදහස් ප්‍රකාශකිරීමේ අයිතිය සුරකියි. මෙම පණිවිඩයෙන් ප්‍රකාශ වන්නේ මෙම ලිපියේ කර්තෘගේ මතය යි. මෙමගින් සිංහල බ්ලොග්කරුවන්ගේ සංසදයේ මතයක් ප්‍රකාශ නොවන බව සහ ඒ පිළිබඳව කිසිදු වගකීමක් සිංහල බ්ලොග්කරුවන්ගේ සංසදය විසින් නොදරන බව කරුණාවෙන් සලකන්න.