Re: [Sinhala-Bloggers] උබුන්ටු 12.04 මත විෙජ්සේකර යතුරු පුවරුව භාවිතයට සකසා ගන්නේ කෙෙස් ද? How to setup Wijesekara Keyboard Layout on Ubuntu 12.04?

ගැමියාගේ පත් ඉරුව

to sinhala-...@googlegroups.com
මෙන්න ඒ ගැන ලිපියක් තියෙන බ්ලොග් පිටුවක්.... මම හිතන්නේ බොහෝ දුරට
11.10 එකට දාන විදියටම 12.04 හදාගන්න පුළුවන් වේවි

http://samanalayagelinuxpituwa.blogspot.com/2011/12/linux_08.html

Harshana

http://sinhala.sourceforge.net/ භාවිතා කරන්න

--
Cheers !,
Harshana

SANDUN SIRIBANDU

to sinhala-...@googlegroups.com
උබුන්ටු 12.04 නිකුත් වෙච්ච දවසේ ඉඳලම මාත් හොයා හොයා හිටියේ විජේසේකර යතුරු පුවරුව උබුන්ටු
මත භාවිතයට ගන්නේ කොහොමද කියන එක ගැන..
ඔබ ලබා දුන් සබැඳිය ඔස්සේ සමනලයාගේ ලිනක්ස් පිටුව කියෙව්වා.. ඒ අනුව උත්සාහ කර බැලුවත්
12.04 මත ඒක හරිගියේ නැහැ.. 12.04 මත ෆොනටික් යතුරු පුවරුව
සක්‍රිය කර ගත හැකියි... ඒත් මටත් අවශ්‍ය ව්ජේසේකර යතුරු පුවරුව මිස එය නොවෙයි... මේ ගැන
දන්නා කෙනෙක් ඉන්නවා නම් මේ ගැන අප දැනුවත් කරනවානම් ලොකු
උදව්වක්...

ස්තූතියි !

සන්සරසිදු

Prabath Galagamage

to sinhala-...@googlegroups.com
http://sinhala.sourceforge.net හි උපදෙස් භාවිතා කල විට සියළු යතුරු
පුවරු සක්‍රීය කර ගන්න පුළුවන්

2012/7/29 SANDUN SIRIBANDU <sansa...@gmail.com>:

--
Prabath Galagamage
http://textlk.blogspot.com/

Lalith Manage

to sinhala-...@googlegroups.com
සන්සරසිදු කියූ දේමයි මටත් කියන්න තියෙන්නෙ. විජේසේකර යතුරු පුවරුව දාගන්න බැරි වුනා.
සමනලයාගේ ලිනක්ස් පිටුවේ උබුන්ටු 12.04 ට ස්තාපනය කරගන්න හැටි දැම්මොත් ඒක ලොකු උදව්වක්.
ලලිත් මානගේ

සංසදයට ලිවීම සඳහා sinhala-bloggers@googlegroups.com වෙත ලියන්න.

[...]

Anuranga Isuru Udithal

SANDUN SIRIBANDU