about BLOG post labels

Madhawa Viduranga

to Google Group - bloggers
අපි බ්ලොග් ලියද්දි එක එක කතාන්දර/ පෝස්ට් ඒ ඒ විදියට වර්ගීකරණය ( labels) කරනවනේ! ඒ ලේබල් කරද්දි අපි හද ලේබල් සම්පූර්ණයෙන්ම බවත් කරන්නෙ කොහොමද? මම අදහස් කරන්න පෝස්ට් එකකට අදාල ලේබලේ ඉවත් කිරීඹ නෙමෙයි! අපි හදලා තියන ලේබල් ලැයිස්තුවෙන් අනවශ්‍ය ලේබල් අයික් කරගන්න විදිය!!

--
Z master !!!
Keep Your Heart :)

Harshana

to SBU
නීති/රීතී http://www.sinhalabloggers.com/guidelines කියවන්න.

2013/1/12 Madhawa Viduranga <m7v...@gmail.com>
නීති/රීතී http://www.sinhalabloggers.com/guidelines

--
Cheers !,
Harshana

සු දී ක

to sinhala-...@googlegroups.com
මුලින්ම blogger.com/home වෙත යන්න.ඉන්පසුව ඔබට අවශ්‍ය ලේබලය (ඕනෑම පොස්ට් එකක් තුල තිබෙන) ක්ලික් කරන්න. එවිට එම ලේබලය සහිත සියලුම පොස්ට් දිස් වේ. දැන් එක් එක පොස්ට් එක වෙත ගොස් එම පොස්ට් එක ඉවත් කරන්න.

[...]

ඔබට මෙම පණිවිඩය ලැබෙන්නේ ඔබ සිංහල බ්ලොග්කරුවන්ගේ සංසදයේ සාමාජිකයෙක් බැවිනි.

නීති/රීතී http://www.sinhalabloggers.com/guidelines
සිංහල බ්ලොග් කියවනය: http://blogs.sinhalabloggers.com
සිංහල බ්ලොග්කරුවන්ගේ සංසදයේ නිවස http://www.sinhalabloggers.com

සංසදයට ලිවීම සඳහා sinhala-...@googlegroups.com වෙත ලියන්න.
සංසදයෙන් ඉවත්වීම සඳහා http://googlegroups.com/group/sinhala-bloggers/subscribe වෙත යන්න.

සිංහල බ්ලොග්කරුවන්ගේ සංසදය අදහස් ප්‍රකාශකිරීමේ අයිතිය සුරකියි. මෙම පණිවිඩයෙන් ප්‍රකාශ වන්නේ මෙම ලිපියේ කර්තෘගේ මතය යි. මෙමගින් සිංහල බ්ලොග්කරුවන්ගේ සංසදයේ මතයක් ප්‍රකාශ නොවන බව සහ ඒ පිළිබඳව කිසිදු වගකීමක් සිංහල බ්ලොග්කරුවන්ගේ සංසදය විසින් නොදරන බව කරුණාවෙන් සලකන්න.

U.L.P.Gamage

to sinhala-...@googlegroups.com

Kathandara Kaarayaa

to sinhala-...@googlegroups.com
ඉවත් කිරීමට අවශ්‍ය ලේබලය සහිත සියළුම පෝස්ට්වලින් ඒ ලේබලය අයින් කර බලන්න.

[...]

http://kathandara.blogspot.com/

Gayan Tharaka

to sinhala-...@googlegroups.com
Wordpress ද? Blogger ද?

> [...]

> බ්ලොග්කරුවන්ගේ සංසදයේ මතයක් ප්‍රකාශ නොවන බව සහ ඒ පිළිබඳව කිසිදු වගකීමක්
> සිංහල බ්ලොග්කරුවන්ගේ සංසදය විසින් නොදරන බව කරුණාවෙන් සලකන්න.

Best Regards
K.P.Gayan Tharaka

[websites]
www.tharakaonline.info
www.hanthana.org
www.batapola.net

[sinhala-blog]
www.kpgtharaka.blogspot.com

Pethum Bandara

to sinhala-...@googlegroups.com
lable gadjet eka uda click karala eke settings wagayak thiyanawa mage hithe.. try karala balahan..... matath hariyatama meetar nee

Bhadrajee Jayawickrama

to sinhala-...@googlegroups.com
post akata gihin edit yanna athana LABEL edit karanna thanak ati aken karaganna puluwan.

[...]

Pasan Jayawickrama.
Sri Lanka

සිංහලයා සිංඩිය

to sinhala-...@googlegroups.com
ඒ සම්බන්ධව නම් කියන්න දන්නේ නැහැ මචං,But අපිට පුලුවන් නේද අනවශ්ය ලේබල්ස් නොතෝරා ඉන්න.

[♠♦ මැජික් | Magic ♥♣]

to sinhala-...@googlegroups.com
සිංහල බ්ලොග්කරුවන්ගේ සංසදයේ Google සමුහයට ලිපියක් එවීමට පෙර

ඉන්ද්‍රජාල ඉගෙන ගනිමු.

http://magics4me.blogspot.com