Een vraag betreffende FS 2002, ik heb sinds kort een Wingman force 3D met
Force Feedback incl voeding.
Alleen die werkt bij mij niet goed op windows XP.
Hij werkt nl net als een gewone Joystick, maar mist het trillen bij het
opstijgen ed.
Zijn er meer mensen die er problemen mee hebben of gehad hebben op XP of zou
het gewoon moeten doen.
Hessel