Wie kan mij helpen met de joystick Wingman Force 3D Force feedback.
Ik kan hem normaal kallibreren ed. maar als ik er mee wil werken klopt er
niets meer van:
Ook werkt het Force feedback gedeelte helemaal niet.
Sluit ik mijn oude Wingman Extreme weer aan dan werkt hij uitstekend.
Ik werk met FS 2002 en mijn systeem werkt met XP prof.
Hessel