Wyjazd na RuPy

Tomasz Weissbek

to silesian-rub...@googlegroups.com
Howgh,

wczoraj rozmawialiśmy że część osób wybiera się na RuPy, jedzie autami i ma parę wolnych miejsc, jak wygląda sytuacja z tym dojazdem, i mean, kiedy byśmy jechali, ile wyszłoby mniej więcej za paliwo i czy dalej aktualne. Zależy mi żeby szybko się dogadać bo w razie czego będziemy sobie rezerwować busa do wawy i lot a tutaj w zależności od czasu mamy trochę taniej.

pozdrawiam!

Zbigniew Zemła

to silesian-rub...@googlegroups.com
Hej,

Ja też bym się chętnie dołączył do kogoś jeśli ma miejsce w samochodzie :)

Pozdrawiam,
Zbyszek

Jakub Kuźma

to silesian-rub...@googlegroups.com
Utworzyłem dokument na hackpadzie: https://hackpad.com/RuPy-2013-Conference-2bk8XfqU0sz

Fajnie by było, gdyby chętni dopisali się do listy. Postaramy się jakoś zorganizować ten wyjazd.