SRUG - czerwiec - Yacht Club, Bielsko

Michał Czyż

to silesian-ruby-user-group
Termin i miejsce jest jeszcze nie potwierdzone - ale najprawdopodobnie
25 czerwca, sobota godzina 17:00.

Będzie tak jak ostanio czas na krótkie (5 minutowe) prezentacje w
dużej ilości :), tematy można zgłaszać w tym wątku, ale lista nie
będzie zamknięta.

Są też wolne sloty na dłuższe prezentacje ( od 15 do 25 minut ). Póki
co jest tylko jedna propozycja, wieć czekamy na więcej.

Pozdrawiam,
Michał

Arkadiusz Kwasny

to silesian-rub...@googlegroups.com
Michal czy bedziesz prezentowac steak approach?

--
Selleo
Ul. Kamińskiego 19

Szymon Nowak

to silesian-rub...@googlegroups.com

Michał Czyż

to silesian-ruby-user-group
dobry steak nie jest zły - ale to chyba następny SRUG: jeziorko,
grill, steki, kiełbaski . . . :D - najbliższy będzie jednak bardziej
typowy

dalej czekamy na propozycje prezentacji

On Jun 7, 2:01 pm, Szymon Nowak <szi...@gmail.com> wrote:
> Mowicie o tymhttp://www.youtube.com/watch?v=P_SHVvgUt2k&t=7s? Nie ma lipy!

Marek Goldmann

to silesian-rub...@googlegroups.com
Hej,

Ja niestety nie będę mógł być 25 czerwca (ślub znajomego), ale swój temat podsyłam już jako propozycję na następne spotkanie: TorqueBox. Prezentowałem to na Confiturze, ale niestety nie udało mi się pokazać fajnych rzeczy, mam nadzieję, że tutaj mi się to uda :)

--Marek

Michał Czyż

to silesian-ruby-user-group
Czerwcowe spotkanie SRUG odbędzie się 25 czerwca 2011, o godzinie
17:00 w klubie Yacht Klub Polski Bielsko, w Bielsku-Białej przy ulicy
Szkolnej 15. Wstęp jak zwykle bezpłatny.

Podczas spotkania przedstawione zostaną prezentacje:

CSS3/JS - sposób na wydajne animacje na platformach mobilnych -
prezentacja Rafała Bromirskiego z firmy Selleo na temat możliwości
języka CSS3 w animacji.

User Center Design a Rails'y - prezentacja Michała Czyża o procesie
projektowania, formalizacji wymagań i ludziach którzy chcą skrzywdzić
'ogórka' :)

acts_as_deep_cloneable - sposób na głębokie klonowanie obiektów -
prezentacja Tomasza Borowskiego z firmy Selleo na temat autorskiego
pluginu do klonowania obiektów z ich relacjami w ActiveRecord

Będzie sporo czasu na przedstawienie krótkich prezentacji (lightning
talks) - już teraz zapowiada się żę będzie ich kilka - lista będzie
otwarta aż do zakońćzenia spotkania.
Po prezentacjach zachęcamy do pozostania na afterparty, które odbędzie
się w tym samym miejscu.

Jak tylko pojawi się wpis i formularz na stronie srug.pl zachęcamy
gorąco do zapisania się

Michał Czyż

to silesian-ruby-user-group
można się już rejestrować - zapraszamy http://srug.pl

Michał Czyż

to silesian-ruby-user-group
Przed spotkaniem organizujemy Ruby Hacking - więcej szczegółów na
stronie srug.pl - http://srug.pl/article/2011/06/21/ruby-hacking-w-yacht-clubie.html