SRUG luty?

kwahu

to silesian-ruby-user-group
Kiedy i gdzie?
Słyszałem, że Gliwice :)

Wojciech Wnętrzak

to silesian-ruby-user-group
Hej.

Tak, kolejny SRUG w Gliwicach.

Celujemy ze spotkaniem w datę 19 lutego (sobota koło godziny 17).

Komu pasowałby/nie pasowałby ten dzień?

Arkadiusz Kwasny

to silesian-rub...@googlegroups.com
ja dojadę :P oferuję transport z BB :P

2011/1/13 Wojciech Wnętrzak <w.wne...@gmail.com>:

--
Selleo
Ul. Kamińskiego 19

Ahizzead

to silesian-ruby-user-group
Ja z chęcią przyjdę, a gdzie planujecie spotkanie ?

Michał Czyż

to silesian-ruby-user-group
mi pasuje :)

Robert Bialek

to silesian-rub...@googlegroups.com
> mi pasuje :)

mi tez pasuje :)

++Robert

Jakub Kuźma

to silesian-ruby-user-group
On Jan 14, 1:48 am, Ahizzead <twaszc...@gmail.com> wrote:
> Ja z chęcią przyjdę, a gdzie planujecie spotkanie ?

Nic nie jest jeszcze potwierdzone - trwają rozmowy z menedżerem
Gramofonu w sprawie wynajmu piętra. Jak coś się uda ustalić to
informacje pojawią się na stronie SRUG-u.

Pozdrawiam,
Kuba.

Arkadiusz Kwasny

to silesian-rub...@googlegroups.com
dobrze by było, żeby nie było napchane. :) ostatnio było trochę ciasno i jako operator kamery siedziałem na podłodze :P

Jakub Kuźma

to silesian-ruby-user-group
Witam!

Zgodnie z informacjami na stronie - zarezerwowaliśmy już lokal na 19
lutego. Jeśli chodzi o prezentacje, to do tej pory mamy dwie
propozycje:

- "Redis - wprowadzenie" Mirosława Boruty
- "Rails internals" Piotra Sarnackiego

Jeśli ktoś chciałby coś jeszcze zaprezentować, to prosiłbym o
zgłoszenie tego faktu najpóźniej na początku przyszłego tygodnia.
Jeśli nie będzie nowych prezentacji, to pomiędzy dwiema wspomnianymi
będzie czas na pięciominutowe "lightning talks".

Pozdrawiam.

Michał Czyż

to silesian-ruby-user-group
Ja jestem za tym żeby były 'lighting talks' ( 5 * 5 minut ) :)