Kwietniowe spotkanie

rbialek

to silesian-ruby-user-group
Wyglada, ze w kwietniu wszyscy sa zajeci. Ja sam mam nawal roboty wiec
moze bedzie lepiej przeniesc kwietniowe spotkanie na maj.

Pozdrawiam,
++Robert

Wojciech Wnętrzak

to silesian-ruby-user-group
Właściwie to termin już wstępnie ustaliliśmy - 16 kwietnia.
Jutro powinniśmy zarezerwować salę, tak że damy znać o szczegółach jak
wszystko będzie już gotowe.
W maju właśnie raczej nie będzie czasu - jest to miesiąc obfity w
różnego rodzaju imprezy: wspomnieć można choćby EuRuKo lub z
niezwiązanych z tematem - Igry.

Wojciech Wnętrzak

to silesian-ruby-user-group
Jedna prezentacja wypadła z programu (Mateusz nie da rady jednak),
więc celujemy z datą spotkania na 23.
Czy ktoś byłby chętny coś pokazać?
Krótkie prezentacje również uzupełniłyby program całego spotkania.

Jakub Kuźma

to silesian-ruby-user-group
Dla ścisłości, tak jak napisałem na forum: okoliczności sprawiły, że w
kwietniu i w maju nie uda nam się niestety nic zorganizować.
Najpewniej spotkamy się dopiero w czerwcu. Jedną prezentację
poprowadzi Błażej Kosmowski z Selleo, poszukujemy także drugiego
prowadzącego.