SRUG - Listopad

Wojciech Wnętrzak

to silesian-rub...@googlegroups.com
Cześć.

Zarezerwowaliśmy salę w Gliwicach na 25 listopada (piątek) w tzw. "Nowych Gliwicach":
http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=en&geocode=&q=50.277109,18.682852+%28SRUG+-+Bojkowska+37%29&sll=50.277109,18.682852&sspn=0.022407,0.055747&ie=UTF8&z=14

Czas rozpoczęcia koło godziny 18 (z ewentualnym lekkim poślizgiem, żeby wszyscy zdążyli dojechać) - mamy 3 godziny czasu na całość.

Po prezentacjach przeniesiemy się do pubu (w najbliższym czasie damy znać którego).

Czekamy na chętnych do poprowadzenia prezentacji ;-) - zgłaszajcie się tutaj lub na maila spot...@srug.pl

Marek Goldmann

to silesian-rub...@googlegroups.com
Hej,

Mogę poopowiadać o TorqueBoksie:

http://torquebox.org/

--Marek

Wojciech Wnętrzak

to silesian-rub...@googlegroups.com
Świetnie.

Zatem pierwsza prezentacja zaklepana.

Tomasz Mazur

to silesian-ruby-user-group
Skoro juz termin potwierdzony, mysle ze warto dodac newsa na srug.pl?

Wojciech Wnętrzak

to silesian-rub...@googlegroups.com

Jakub Kuźma

to silesian-ruby-user-group
Ja spróbuję zaprezentować jakieś podstawy Lispa, na tyle na ile
potrafię coś o tym powiedzieć, bo jestem stosunkowo zielony w temacie.

Pozdrawiam - Kuba.

Jakub Kuźma

to silesian-ruby-user-group
Czy są jeszcze jacyś ochotnicy do poprowadzenia prezentacji? Myślę że
maksymalnie do jutra trzeba by zamknąć listę.

Szymon Nowak

2011/11/19 Jakub Kuźma <qoo...@gmail.com>:

> Czy są jeszcze jacyś ochotnicy do poprowadzenia prezentacji? Myślę że
> maksymalnie do jutra trzeba by zamknąć listę.

Nie wiem jak bedzie u mnie z czasem, ale byc moze moglbym (albo
Wojtek) przygotowac krotka prezentacje z rozbijania aplikacji
Railsowej na silniki. Do jutra na pewno sie nie zdecyduje (chyba ze
Wojtek :)), ale najwyzej mozna ja zrobic jako "bonusowa" prezentacje.