SRUG - MAJ - Yacht Club, Bielsko

Michał Czyż

to silesian-ruby-user-group
w kwietniu się nie wyrobimy,

propozycja jest aby zorganizować w sobotę ( ostatnio wyszło całkiem
dobrze ) 14 Maja, w Bielsku-Białej (Yacht Klub - tam gdzie ostatnio )

co wy na to ?

Mariusz Wyrozębski

to silesian-rub...@googlegroups.com, Michał Czyż
Bardzo dobry termin!

Mariusz Wyrozębski

Jakub Kuźma

to silesian-ruby-user-group
Z chłopakami doszliśmy do wniosku, że maj odpada ze względu na EuRuKo.
Jedyna opcja to zorganizowanie spotkania w kwietniu. Powoli zaczęliśmy
drążyć temat i może udałoby się zrobić spotkanie w połowie kwietnia w
Gliwicach. Kolejne można by zrobić w drugiej połowie czerwca (po
EuRuKo) w Bielsku. Co o tym sądzicie?

Michał Czyż

to silesian-ruby-user-group
Jeśli o mnie chodzi, jak najbardziej może być.

Jacek Becela

to silesian-ruby-user-group
Jestem jak najbardziej za. Dajcie znac jak bedzie termin coby
emigracja mogla kupic w miare tani bilet do ojczyzny ;)

Wojciech Wnętrzak

to silesian-rub...@googlegroups.com
Informacje o planowanym spotkaniu na stronie: http://srug.pl/article/2011/04/01/kwietniowe-spotkanie.html

Jakub Kuźma