[JVM Bloggers] #445: Nowe wpisy na polskich blogach, 07/06/2024

JVM Bloggers

Jun 7, 2024, 3:26:11 AMJun 7
to siles...@googlegroups.com
Witajcie,

Wersja online aktualnego wydania: https://jvm-bloggers.com/issue/445

Poniżej lista nowych postów z ostatnich 7 dni.

Wpisy programistów:
- Mam problem z mockami... by Cezary Sanecki
- Has my JVM Lost Exception Stacktraces?! by Grzegorz Piwowarek
- Sonar dla Kotlina nie ma sensu by Piotr Kubowicz
- Link Dump #141 by Sebastian Malaca
- Event Storming Workshops: Tips and Tricks by Sebastian Malaca

Wpisy z blogów firmowych:
- REST service client: design, testing, monitoring by Allegro Tech
- Czy wiesz, na czym polega wzorzec drzewa w MongoDB? by Consdata
- Guide to Conquering Spaghetti Code by Iterators
- W Oslo mam wszystko, czego chciałem: morze, góry i odpowiedni poziom wyzwań w pracy. Wywiad z Michałem Pietrzykiem by JustJoinIT
- Używamy Miro do budowania Miro. Wywiad z Marcinem Pająkiem by JustJoinIT
- Już za tydzień największa konferencja dla kobiet IT&TECH – Women in Tech Summit! by JustJoinIT
- Jak kiepski proces rekrutacji może negatywnie wpływać na wizerunek firmy. Wywiad ze Stanisławem Zielonką by JustJoinIT
- Hilla: optymalna integracja technologii, czyli Spring Boot i React w jednym miejscu by Sii
- Magda Stożek - My Scala Story by SoftwareMill
- WebSocket chat using structured concurrency, Ox & Tapir by SoftwareMill
- Cyberbezpieczeństwo: SoftwareMill partnerem technologicznym Snyk by SoftwareMill
- Michał Ostruszka - Developer Experience done right by SoftwareMill
- Irish experience: Dublin Tech Summit 2024 by SoftwareMill
- Feature Freeze for JDK 23: What Will the New Edition Bring? - JVM Weekly vol. 86 by Vived

--
Miłej lektury,
Tomek Dziurko, JVM Bloggers