Mevzuata uygun olarak ölmek::)))

1 view
Skip to first unread message

İsa KARAKAŞ

unread,
Feb 7, 2011, 3:19:59 AM2/7/11
to
Mevzuata uygun olarak ölmek::)))
 
*Orta kademeden bir bürokrat görevli olarak *
*Şehir’den Kasaba’ya doğru gidiyormuş. *
*Yolda bir köyde, sulak ama bataklık bir yerde mola vermiş, *
*Nasıl olmuşsa ayağı kayıp bataklığa düşmüş.*
*”İmdat” diye bağırmış. **
“Boğuluyorum. Kurtarın beni!” *
*O civardan geçen bir köylü, sesini duyup yaklaşmış. *
*Bürokrat, “Bataklığa düştüm. *
*Kurtar beni!” *
*Köylü, “Geçmiş olsun” demiş *
*Ama kurtarmak için hiç gayret göstermiyor. *
*Hani nerdeyse dönüp gidecek. *
*Bürokrat paniklemiş ister istemez, *
*”Lütfen” diye yalvarmış. *
*”Bir dal uzat. Kurtar beni!”*
*Köylü, “Olmaz” demiş. *
*”Sen şu anda Hazine toprakları üzerindesin. *
*Hazine malından bir şey almak suçtur!” *
*”Sen, dalga mı geçiyorsun” diye bağırmış *
*Ağzına dolan çamurlarla bürokrat*
*”Ölüyorum. Kurtar beni!”*
*Köylü hiç istifini bozmadan cevap vermiş. **
“Ben Hazine’den mal alıp suçlu duruma düşemem.
Fakat, seni böyle bırakacak değilim.
Gidip muhtara haber vereceğim.
O kaymakama,
kaymakam da valiyi arar mutlaka.
Malmüdürüne talimat verilir.
Şayet, Hazine arazisi değilse,
İtfaiyeye talimat verir ve seni kurtarırlar…”*
*”Yahu” demiş bürokrat, **
“Bunlar oluncaya kadar ben ölürüm.” *
*Köylü gülmüş. *
*”Ben ölmezsin demiyorum ki” demiş. *
*”Ölsen de, mevzuata uygun ölürsün!”….:))*
Diğer fıkra-Çalışma hayatına ilişkin ilginç olaylar ile
da....
 


--
www.isakarakas.com.tr
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages