Симор Херш: Демократе ће заменити Бајдена ако доживи дебакл на првој дебати са Трампом

ANTIC.org-SNN

Jun 22, 2024, 10:17:04 AM (7 days ago) Jun 22
to SI...@googlegroups.com

nspm.rs

: Симор Херш: Демократе ће заменити Бајдена ако доживи дебакл на првој дебати са Трампом

:

~2 minutes

субота, 22. јун 2024.

Демократска партија могла би да се предомисли око свог кандидата на председничким изборима – уколико се актуелни лидер САД Џозеф Бајден „обрука“ на првој дебати с републиканским представником Доналдом Трампом, тврди новинар Симор Херш.

"Речено ми је да је једна од опција, уколико дебата по Бајдена прође веома лоше, да се постигне договор с њим и његовим породичним саветницима да присуствује Демократској конвенцији у Чикагу на којој ће му честитати као победнику трке за номинацију а затим ће исту одбити, те оставити све могућности отворене", написао је Херш у чланку објављеном на његовом блогу.

Према његовим речима, уколико дође до оваквог сценарија, кандидат демократа могао би да буде гувернер Калифорније Гевин Њусом или гувернер Илиноиса Џеј Прикер.

"Један стари председников пријатељ ми је признао да се о томе разговора унутар странке", додао је Херш.

Прва дебата Бајден–Трамп одржаће се у Атланти 27. јуна.

(РТ Балкан)

Google +0  0  0 Blogger0

image001.jpg