Вучић: У наредним месецима ескалација кризе у свету, најважније да сачувамо мир

ANTIC.org-SNN

Jun 24, 2024, 12:37:17 PM (5 days ago) Jun 24
to SI...@googlegroups.com

politika.rs

Вучић: У наредним месецима ескалација кризе у свету, најважније да сачувамо мир

3–4 minutes

Председник Александар Вучић поручио је данас, у обраћању грађанима, да очекује ескалацију геополитичке кризе у свету у наредним месецима и да је најважније да ми изгурамо ствари до краја у нашој земљи, сачувамо мир и обезбедимо економски раст и бољи живот грађана Србије.

 „Поштовани грађани Србије, поштовани новинари, 29. априла сам се последњи пут на овакав начин обратио и данас желим у уводу свог обраћања да замолим грађане наше земље, јер искључиво ћу говорити о Србији, непомињући политичке партије, њихове интересе или било шта слично. Говорићу о проблемима са којима се суочавамо”, рекао је Вучић.

Рекао је да би волео да сви саслушају то и сагледају шта ће рећи како би се по многим питањима отворила широка расправа и дијалог.

„Да заједно одговоримо оним изазовима које су пред нама и да дођемо до резултата које сви желимо. Живимо у време највеће геополитичке кризе после Другог светског рата и ја желим зарад историје да вам кажем, пошто наравно имам и одређених сазнања више него обични грађани, а неретко се уздам и у оно што осетим кроз разговоре са највећим светским лидерима - и очекујем ескалацију ситуације у наредним месецима и очекујем да се суочимо са веома тешким последицама, говоримо о Европи и свету”, рекао је Вучић, преноси Танјуг.

 Нагласио је да ми морамо да будемо чврсто опредељени да своје задатке и оно што је наш посао изгурамо до краја. „Да урадимо на најбољи могући начин, да сачувамо мир у нашој земљи, али и да обезбедимо економски раст, да обезбедимо свакако бољи живот грађана Србије”, навео је Вучић.

У новембру добијамо заставу Експа и тада смо званично домаћини

Председник Србије Александар Вучић изјавио је данас да очекује да ћемо у новембру добити заставу Експа, чиме ћемо и званично постати домаћини те светске изложбе. Он је на конференцији за новинаре рекао да је Експо2027 важан за раст наше економије и представио како ће то изгледати.

Како је рекао стадион ће бити повезан са Еxпом и истакао да су у току разговори са једном од две највеће светске компаније - Легенд, која ради са Реал Мадридом, Тотенхемом, Манчестер ситијем, ПСГ-ом, Дортмундом.

„Они ће управљати не само тим стадионом већ и стадионима у Зајечару, Лесковцу, Лозници. Током Експа ћемо на стадион довести неке од највећих звезда”, рекао је Вучић. Како је рекао сам простор Експа је распоређен на 25 хектара, преноси Танјуг.

„Ту је трг са бином где ће и друге моћне компаније моћи да се представе, почевши од Кока коле, Боша и др. Ту је железничка станица која нас спаја са стадионом”, рекао је он и поновио да је Експо за нас најважнији у наредном периоду.

View article...

Enclosures:

160z120_677z381_677z381_677z381_1_Aleksandar-Vucic-politika.rs.jpg (8 KB)
https://www.politika.rs/thumbs/upload/Article/Image/2024_06//160z120_677z381_677z381_677z381_1_Aleksandar-Vucic-politika.rs.jpg