[program] TuxMail Toplumail v1.0 1.0

FoReVeR

to indir-...@googlegroups.com
Programın Özellikleri:
Listeden yada tek tek mail adresi ekleme
Birden Fazla smtp adresi girme özelliği
Birden Fazla gönderen adı tanımlama
Birden fazla Yanıt Adresi tanımlama
Birden Fazla Mail Başlığı (Subject) Ekleme
(Bu Özellikler Bir çok mail programında bulunmuyor.)
Listenizdeki gönerilememiş mailleri yeni liste olarak kaydetme.
Mail Şablonu Oluşturma
Maili Şablondan açma
Özel Html Editörü ile html mesajlar hazırlayabilme.
Dosya Atach özelliği
Tek seferde gönderileceği mail adedini belirleyebilme özelliği bu sayıya göre smtp serverlar arasında geçiş yapar.
Multi Thread ile bilgisayarınızı kasmaz, takılma donma olmaz.

Ayrıca paket içerisine elimde bulunan yaklaşık 1 milyon mail adresini de ekliyorum.
Mail adresleri konusunda garanti vermiyorum. içerisinde kullanılmayan çok sayıda mail adresi olabilir. liste güncel değil.

Önemli Notlar: Program .Net Framework 4.0 ile kodlanmıştır. bilgisayarınızda .Net Framework 4 ve üzeri kurulu olmalıdır. Eğer Kurulu değilse Setup otomatik olarak Framework ü yükleyecektir.