زندان نوابغ :)

HALIZEHNO

to MTN Irancell GooGle Groups, sibzarin

ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺩﯾﺪﻡ ﭘﺸﺖ ﭘﯿﮑﺎﻥ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﺑﻮﺩ :
Go With With
ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﮐﻠﯽ ﺗﺤﻗﯿﻖ ﻭ ﺗﻔﺤﺲ ﺩﺭ ﻣﺘﻮﻥ ﺍﻧﮕﻠﯿﺴﯽ ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ ﻣﻨﻈﻮﺭﺵ ﻫﺴﺖ :
ﺑﺮﻭ ﺑﺎﺑﺎ !!
Go = ﺑﺮﻭ
With = ﺑﺎ
With = ﺑﺎ
ﻣﻤﻠﮑﺖ ﻧﺪﺍﺭﯾﻢ ﮐﻪ! ﺯﻧﺪﺍﻥ ﻧﻮﺍﺑﻐﻪ ....
cid:1336.25451@web007.roc2.bluetie

cid:1742.25451@web007.roc2.bluetie

cid:1715.25451@web007.roc2.bluetie
cid:1120.25451@web007.roc2.bluetie

نه خدایی تا حالا از این چهره معصوم تر و پاک تر دیده بودی؟:)))
میگن خوشگلی و خوشتیپی هزارتا دردسر داره ولی دروغ میگن !
من که تا حالا مشکلی برام پیش نیومده

cid:1616.25451@web007.roc2.bluetie

یک زمانی میگفتن سوزوندن پرچم جمهوری اسلامی آتیش زدن متن قرآن هست
چون به طور مستقیم ازشون استفاده شده ،
امروز پرچم کشورمونو روی آبجو هم میبینیم !
cid:1648.25451@web007.roc2.bluetie
طوری مست نکنید طوری بشود مردم فکر کنند طوری شده است...

سوالاتی که معمولا کامپیوتری ها باهاش مواجه میشن :)))
اصن یه وضی
cid:1698.25451@web007.roc2.bluetie
یکی هم هست، آقا کامپیوترم LG هست به نظرتون خوبه؟!
خدا شاهده مشتری داشتم ویندوز عوض کردم ویندوز قبلیشو میخواست.داغیشو!

لامصب هنوزم که هنوزه خوابش رو میبینم :|
وقتی میرم بانک به جای یه شماره ، پنج شیش تا شماره می گیرم
اینطوری اون آدمی که بعد من میاد وقتی هی شماره هارو اعلام میکنن
و می بینه که کسی نیست از خوشحالی تا دم باجه ذوق مرگ میشه !
کار ما شاد کردن دل ملته دیگه !

مدیونین فکر کنین فتوشاپه
ولی من فکر کنم دمپاییهاش فتوشاپه

عجب عکس باحالی انداخته لعنتی
cid:1448.25451@web007.roc2.bluetie

شگفت انگیز ترین نقاشی های سه بعدی ..
cid:1329.25451@web007.roc2.bluetie

ابراز محبت
یکی از بچه های آبودان با حیوون خونگیش
ناﻣﻪ ﺑﭽﻪ ﻫﺎﯼ ﺁﺑﺎﺩﺍﻥ ﺑﻪ ﺍﻭﺑﺎﻣﺎ

ﻭﻟﮏ ﺍﻭﺑﺎ ﺳﻼﻡ، ﮐﺎ ﺗﻮ ﮐﻪ ﻣﺜﻞ ﺧﻮﺩﻭﻣﻮﻥ ﺳﺒﺰﻩ ﺗﻨﺪﯼ، ﭼﻄﻮﺭ ﺩﻟﺖ ﻣﯿﺎﺩ ما ﺑﺨﺎﻃﺮ
ﺗﺤﺮﯾﻢ ﺭﯾﺒﻦ ﭼﯿﻨﯽ ﺑﺰﻧﯿﻢ ﻭ ﭼﺶ ﻭ ﭼﺎﻟﻤﻮﻥ ﭼﻮﻝ ﺑﺸﻪ،
ﺧﻮﺑﻪ ﻣﺎ ﻫﻢ ﻧﯽ ﻫﻨﺒﻮﻥ ﭼﯿﻨﯽ ﺑﺖ ﺑﻨﺪﺍﺯﯾﻢ . ﯾﻼ ﮐﺎ! ﺭﯾﺒﻦ ﺍﺯ ﺗﺤﺮﯾﻢ ﺧﺎﺭﺝ ﮐﻦ،
ﺩﻣﺖ ﮔﺮﻡ .
ﺑﭽﻪ ﻫﺎﯼ قاره ﺁﺑوﺩﺍﻥ
cid:1635.25451@web007.roc2.bluetie
cid:1963.25451@web007.roc2.bluetie
ماهی شوریده

cid:837.25451@web007.roc2.bluetie

بفرمائید چترباز
cid:120.25451@web007.roc2.bluetie

به به! چه شباهتی!
cid:1999.25451@web007.roc2.bluetie

به سلامتی تیم ملی ایران

ساپورت زنانه با پرچم ایران برای دختران طرفدار تیم ملی فوتبال ایران.