تأملی بر آزادی های یواشکی

HALIZEHNO

تأملی بر آزادی های یواشکی
-----
چند وقتیه که صفحه ای به نام آزادی های یواشکی توی فیسبوک باز شده که متعلق به بانوی خردمند مسیح علینژاد هست.
کاری به منش مبارزه طلبانه ی زنان ایرانی ندارم، که البته همون هم کلی جای تأمل داره - که خانم محترم شما اگه بیرون از خونه آزادیت کمتره حداقل توی خونه که به یه آزادیه افسار گسیخته ایی رسیدی :)- البته همونطوری که گفتم کاری به این بحث ندارم.
بحث من سر پوشش امروز برخی زنان ماست - میل به برهنگی -
زن محترم ، بانوی گرانقدر ، خانم متشخص ، قبل از اینکه آدم تفنگی برداره و شلیک کنه باید ببینه لوله ش کودوم طرفیه ، یمرتبه دیدی لوله ش به سمت شقیقه ی خودت بود و -- بوووم -- . الان هم همینطور شده . اینکه برای مخالفت با سیستم، تو حجاب از سر بر میداری نه کمکی به رفع محدودیتهای موجود در برابر زنان میکنه و نه کمکی به جنبش های آزادی خواهی ملت، تنها ملعبه ی دست چند انسان مریض فکر میشی که با آفرین های متملقانشون دارن آب به آسیاب تو میریزن که لباسهای بیشتری رو از تنت سبک کنی.
" برای مبارزه با تاریکی چراغی روشن کن "
بیا بپذیر فرهنگ ها متفاوتند - فرهنگ ایرانی (نه دینی) فرهنگ برهنه پذیری نیست. اینو میتونی توی تک تک سنگ نوشته های تخت جمشید و پاسارگاد و ... ببینی.
اتفاقاً اسلام حجاب رو از یهود گرفته و یهود از ایران
پس تو برا حفظش از عربا مسئول تری
اما با همه اینها انسان ها آزادند و آزاد آفریده شده اند و اگه فکر میکنی این حق داره ازتون سلب میشه ما مردا هم پشتتونیم تا به آزادی دلخواهتون برسید
image.png

--
امروز اولین روز از باقیمانده ی عمرشماست، قدرش رو بدونید...