Si të zgjohemi pa vështirësi nga gjumi !

Dormeo

to shpolit...@googlegroups.com

Nëse nuk dëshironi të pranoni e-mail nga ne ju lutem klikoni këtu.
Dormeo
E-magazina
Për ditë të mirë dhe natë të ëmbël...!

DYSHEKËT JASTEKËT JORGAN & BATANIJE MBULESAT MBISHTRESA PËR FËMIJË CLUB5*
Për informata shtesë dhe ndihmë rreth blerjes thirr në: 038 244 644 77 E-magazina, 18 Mars 2016

Shëndeti & Gjumi Arkiva e artikujve >
Shpesh mund të dëgjojme se si ...
Si të zgjohemi pa vështirësi nga gjumi !
Shpesh mund të dëgjojme se si drejtorët e ndërmarrjeve zgjohen para orës 6 të mëngjesit, po ashtu thuhet se njerëzit me të suksesshëm jane ata që zgjohen herët, që është e logjikshme. Më shumë ...
Thuajini ‘mirupafshim’ pagjumësisë ...
Thuajini ‘mirupafshim’ pagjumësisë me këtë metodë
Dr. Andrew Weil, një ekspert amerikan i gjumit ka zbuluar një teknikë për t’i ndihmuar njerëzit të flenë brenda 60 sekondave Më shumë ...
Mungesa e gjumit është shkaktar ...
Mungesa e gjumit është shkaktar i madh i Alzhaimerit
Shkencëtarët kanë zbuluar se mungesa e gjumit, rrit rrezikun për sëmundjen e Alzhaimerit. Më shumë ...

-60%
Jorgan & Jastëk Siena

Seti Dormeo Siena përfshin 2 jastekë dhe 1 jorganë të butë, të lehtë e vetëajrosës. Jastëku ofron mbështetje anatomike për kokën tuaj, ndërsa jorgani siguron qarkullimin e ajrit.

Kliko për info

Lifestyle Arkiva e artikujve >
Kuptimi i ëndërrave te renditura sipas alfabetit
Këtu ju mund ti gjeni ëndrrat me shkronjën A deri në ZH Më shumë ...
Sa shpesh duhet t’i pastroni çarçafët e fjetjes!
Nëse dëshironi që të keni një gjumë pa probleme, vendi ku flini duhet të jetë i rehatshëm për ju. Më shumë ...
Nëntë pasojat e një gjumi të parregullt
Nëntë pasojat e një gjumi të parregullt
Ne shpenzojmë një të tretën e jetës sonë në gjumë, por pagjumësia është një sëmundje që zë ka shumë njerëz. Më shumë ...

Siena Topper Gel 3+1

Dizejnuar në mënyrë që të keni gjumë të rehatshëm kudo që jeni!
Me shumë info >>

Ofertat:
Jorgan & Jastëk Siena
Jorgan & Jastëk Siena

[ - 60% ZBRITJE ] Jorgani dhe jastëku SIENA janë të butë e ajrosës me fibra Wellsleep®

Çmimi: 69,92 €
Më shumë >
Dormeo Siena Topper Gel 3+1
Dormeo Siena Topper Gel 3+1

[50% ZBRITJE] Dizejnuar ne mënyrë që të keni gjumë të rehatshëm kudo që jeni!

Çmimi: 79,95 €
Më shumë >
Dyshek iMemory Silver
Dyshek iMemory  Silver

Ecocell®, i butë në njërën anë, ndërsa i fortë në anën tjetër.

Çmimi: 319,90 €
Më shumë >
Regullues i ajrit nga thatësia
Regullues i ajrit nga thatësia

Siguron që të keni një ambient të pastër, të shëndetshëmdhe shumë të rehatshëm

Çmimi: 49,90 €
Më shumë >
Dormeo Air Smart Duo Pillow 40X62
Dormeo Air Smart Duo Pillow 40X62

2 mbështeje të ndryshme,klasike dhe anatomike, në një jastëk të vetëm.

Çmimi: 29,90 €
Më shumë >

DYSHEKËT | JASTEKËT | JORGAN & BATANIJE | MBISHTRESA | PËR FËMIJË | MBULESAT | CLUB5*

Brezplačna številka A keni pyetje për produktet tona Dormeo? Na thirr në numrin 038 244 644 77 dhe agjentët tanë do t'ju japim informatat që kërkoni.
Brezplačna številka Bashkohu me ne në faqën tonë Facebook Dormeo, për të ndjekur trendet, ofertat, këshillat, zbritjet dhe dhuratat tona. Kliko këtu dhe bëja 'LIKE' faqes tonë.
Ju keni pranuar këtë e-mail ngase jeni abonuar në e-magazinën Dormeo.
A gjendet e-magazina Dormeo në (Junk/Bulk) tuajin? Shto in...@ko.mailstudiomoderna.com tek e-mail kontaktet tuaja dhe zgjidhe këtë problem, dhe prano e-magazinën Dormeo në Inbox tuajin.
Ky e-mail është dërguar në emër të Studio Moderna Kosova sh.p.k, rr. UÇK 78, 10000 Prishtine, Republika e Kosovës. Numri i telefonit: 038 244 644 60. Studio Moderna, sh.p.k. është e obliguar të paguaj tatim mbi vlerën e shtuar (TVSH).