Filluan ZBRITJET më të Mëdha të Vitit! E premtja e 13-të deri 70% ZBRITJE

1 view

Dormeo

to shpolit...@googlegroups.com

Nëse nuk dëshironi të pranoni e-mail nga ne ju lutem
klikoni këtu.
Dyshekët
Mbishtresa
Jastëk
Jorgan&Batanije
Mbulesat
Ofertat

E premte i 13-ti ZBRITJET më të MËDHA të vitit!
Mos planifikoni asgjë, sepse diçka e frikshme mund t'ju ndodh. Gjëja më e frikshme është t'i humbni zbritjet më të mëdha të vitit! Në të gjitha produktet Dormeo, Delimano, Walkmaxx etj.
Vetëm më 13,14, dhe 15 Maj!
Për vlerat mbi 500€, ju mund te paguani me 6 këste.

Klikoni për informata

Për porosi thirr në 038 244 644 89
.
­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­
­
­ ­ ­
­ ­ ­
­
­
Dormeo Siena Set [70% ZBRITJE]
­ ­ ­
Tinita Seti i thikave [60% ZBRITJE]
­ ­ ­
Hot Shapers
[50 % ZBRITJE]
­
­   ­ ­ ­   ­ ­ ­   ­
­
144.90 €
­ ­ ­
99.90 €
­ ­ ­
44.990 €
­
­
43,47 €
­ ­ ­
39,90 €
­ ­ ­
22,45 €
­
­   ­ ­ ­   ­ ­ ­   ­
­
Kliko për info>
­ ­ ­
Kliko për info>
­ ­ ­
Kliko për info>
­
­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­
­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­
­
­ ­ ­
­ ­ ­
­
­
Dormeo iMemory Silver
[20% ZBRITJE]
­ ­ ­
Kosmodisk
[60% ZBRITJE]
­ ­ ­
Shtupa profesionale me avull Shark
[40% ZBRITJE]
­
­   ­ ­ ­   ­ ­ ­   ­
­
349,90 €
­ ­ ­
59.90 €
­ ­ ­
129.90 €
­
­
279,92 €
­ ­ ­
23,96 €
­ ­ ­
77,94 €
­
­   ­ ­ ­   ­ ­ ­   ­
­
Kliko për info>
­ ­ ­
Kliko për info>
­ ­ ­
Kliko për info>
­

Klikoni këtu të na ndiqni në rrjetet sociale
A keni pyetje për produktet tona Dormeo? Na thirr në numrin 038 244 644 89 dhe agjentët tanë do t'ju japin informatat që kërkoni.
A gjendet e-magazina Dormeo në (Junk/Bulk) tuajin? Shto in...@ko.mailstudiomoderna.com tek e-mail kontaktet tuaja dhe zgjidhe këtë problem, dhe prano e-magazinën Dormeo në Inbox tuajin. Ky e-mail është dërguar në emër të Studio Moderna Kosova sh.p.k, rr. UÇK 78, 10000 Prishtine, Republika e Kosovës. Numri i telefonit: 038 244 644 89. Studio Moderna, sh.p.k. është e obliguar të paguaj tatim mbi vlerën e shtuar (TVSH)