Ne lidhje me provimin "Sistemi Politik i Kosoves"

Bashkimi

to Sh.Politike 2010, jeho...@yahoo.de, jehona....@aei.austria-kosovo.com, jehona....@uni-pr.edu
Te nderuar kolege,

Sipas informatave qe morem sot ne lidhje me provimin "Sistemi Politik
i Kosoves" te mbajtur me daten 04.02.2011 ne do te mund te kemi
mundesi qe te konsultohemi me profesorin, te henen me 21.02.2011 ne
ora 12:00.

Ju lutemi qe te jeni prezent ne kohen e cekur me larte.

Me nderime,
Bashkim Hasanaj

albiona zh

to shpolit...@googlegroups.com
pse ka dal rezultate kush ka kaluar dhe kush jo...?

Herolind Mustafaj

to shpolit...@googlegroups.com
a din dikush prej kolegve a i ka qite arsim bajrami rrezultatet
ju lutem qe din dikush le te na tregon

Bardhyl Musa

to shpolit...@googlegroups.com
Kolegë/e të nderuar/a ,

Po ju shkruaj ketë letër t’ju bëj thirrje që të jem të bashkuar në një kërekesë të cilën do të adresojmë fakultetit, me saktësisht departamentit të shkencës politike për anulimin e provimit.

E dimë të gjithë problemin rreth provimit në lëndën SISTEMI POLITIK I KOSOVES , profesor i të cilës është z. Arsim Bajrami dhe asistente znj. Jehona Lushaku.  Hartimi i provimit ne ketë lende ka qene jo adekuat dhe kishte pa përputhshmëri mes syllabusit dhe hartimit te provimit final.

Sistemi Politik (i Kosovës) është një nen diciplinë e shkencës politike dhe sipas saj studiohet vetëm sistemi politik i vendit përkatës. Siç e dini edhe ju, ne kem pas pyetje në provimin final edhe pyetje për sisteme te tjera politike dhe krahasimet mes tyre  ( Psh. Bundestagu, Dhomat e parlamenti italian etj.) Pyetje te cilat nuk përputhen me syllabusin , plan programin dhe zhvillimin e lendes.

Duke qene i sigurt se  e arsyeshmja qëndron në anën tone,  ju ftoj qe Të hënën me datën 21.02.2010 ne ora 12:00  te jemi te pranishëm ne takimin, ku besoj qe do të jetë e pranishme edhe Jehona , e cila do të na tregoj rezultatet e punimeve seminarike dhe piket te cilat i kemi marr ne prezantime.

Shpresoj qe do te jemi te bashkuar në ketë kërkese.

___

Bardhyl Q. Musa
     FaceBook Profile
Student of Political Science, University of Prishtina

Address:    11000 Podujevë , Str. 28 Nëntori , Republic of Kosova
Mobile:      +377 (0) 44 544 768
E-Mail:        bardhy...@gmail.com
MSN:          baa...@rock.com

Agimi

to Sh.Politike 2010, jeho...@yahoo.de, jehona....@aei.austria-kosovo.com, jehona....@uni-pr.edu
Per bese kolege, nuk e di a eshe ky propozimi yte ne rregull sepse kjo
pune shkoi kogja gjate, e ligjeratat si duket po fillojne kete jave.

Une ndegjova se per pike jane marre parasysh vetem pyetjet qe kane te
bejne me syllabusin e sistemit politik te kosoves e jo pyetjet tjera.

Ndoshta me se miri te propozojme qe kush nuk eshte i knaqur me nota
t'i mundesohet me u pyet, qashtu si na pytke blic pyetje ne hyrje ne
shkence politike apo makroekonomia ma heret qe na ka pyet.

Agimi

On Feb 16, 11:28 pm, Bardhyl Musa <bardhyl.m...@gmail.com> wrote:
> [...]
> * **Mobile:      +377 (0) 44 544 768begin_of_the_skype_highlighting            +377 (0) 44 544 768      end_of_the_skype_highlighting*

Gurakuç Kuçi

to shpolit...@googlegroups.com

a do te ket konsultime edhe per anulim apo mosanulim

Pajtim Zeqiri

to Sh.Politike 2010
Gjithçka te qarte do e kemi neser.