Urime 8 Marsi, dita internacionale e gruas

Dormeo

to shpolit...@googlegroups.com

Dormeo
Nëse nuk dëshironi të pranoni e-mail nga ne ju lutem klikoni këtu.
Dyshekët
Mbishtresa
Jastëk
Jorgan&Batanije
Mbulesat
Ofertat
Urime 8 Marsi,
dita internacionale e gruas!
Gëzoni më të dashurat tuaja me ofertat tona më të mira.
Kliko këtu për ofertat >
Честит празник прекрасни жени
Na ndiqni në rrjetet sociale!
A keni pyetje për produktet tona Dormeo? Na thirr në numrin 038 244 644 89 dhe agjentët tanë do t'ju japin informatat që kërkoni.
A gjendet e-magazina Dormeo në (Junk/Bulk) tuajin? Shto in...@ko.mailstudiomoderna.com tek e-mail kontaktet tuaja dhe zgjidhe këtë problem, dhe prano e-magazinën Dormeo në Inbox tuajin. Ky e-mail është dërguar në emër të Studio Moderna Kosova sh.p.k, rr. UÇK 78, 10000 Prishtine, Republika e Kosovës. Numri i telefonit: 038 244 644 89. Studio Moderna, sh.p.k. është e obliguar të paguaj tatim mbi vlerën e shtuar (TVSH)