Zbritje dhe dhurata speciale për më të ëmblit tuaj

Dormeo

to shpolit...@googlegroups.com

Nëse nuk dëshironi të pranoni e-mail nga ne ju lutem klikoni këtu.
Na kontaktoni në 038 244 644 89
Dyshekët
Mbishtresa
Jastëk
Jorgan&Batanije
Mbulesat
Ofertat
-20%
Oferta të ëmbla për më të ëmblit tuaj -20% në tepihun që e adhurojnë të gjithë fëmijët!
Sot është një ditë speciale për të gjithë ne sepse të gjithë kemi qenë kështu!! Fëmijë të lumtur me buzëqeshje plotë hare e gëzim !!! Prandaj duam të festojmë ditën e fëmijëve së bashku, por si ?
Për ti dhënë butësi e merituar fëmijës tuaj në çdo hap që ata bëjnë Dormeo ofron ZBRITJE 20% në Tepihun Asana!
Për një gjumë të rehatshëm e me ngrohtësi me blerejen e dyshekut për fëmijë ju merrni falas dhuratë në vlerë 69,90€ Baby 4pcs Set
Jorgan dhe Jastëk Bamboo dimenzioni për një person me 30% Zbritje
Memosan Jastëk 3- shtresorë Anatomik me 30% zbritje për rehati e ëndrra të bukura në gjum
Për përgaditjet më të lehtë të palaqinkave për ju ofrojmë -30% zbritje në tiganin për palaqinka
Oferta vlen deri me 03.06.2016.
Klikoni këtu për info
Zgjedhni produktin tënd të preferuar
­ ­ ­ ­ ­ ­ ­
­
­   ­
­
­
Dyshek për fëmijë + Dhuratë
­ ­ ­
Tepih Dormeo Asana
­
­
+Dhuratë
­ ­ ­
-20% Zbritje
­
­   ­ ­ ­   ­
­
109,90 €
­ ­ ­
39,92 €
­
­

­ ­ ­
49,90 €
­
­
Kliko për info>
­ ­ ­
Kliko për info>
­
­ ­ ­ ­ ­ ­ ­
­ ­ ­ ­ ­ ­ ­
­
­   ­
­
­
Jastëk Memosan Anatomik 3 shtresor
­ ­ ­
Jorgan dhe Jastëk Bamboo dimenzioni për një person
­
­
-30% Zbrijte
­ ­ ­
-30% Zbritje
­
­   ­ ­ ­   ­
­
31,90
­ ­ ­
66.36 €
­
­
44,90 €
­ ­ ­
94,80 €
­
­
Kliko për info>
­ ­ ­
Kliko për info>
­
Klikoni këtu të na ndiqni në rrjetet sociale

A keni pyetje për produktet tona Dormeo? Na thirr në numrin 038 244 644 89 dhe agjentët tanë do t'ju japin informatat që kërkoni.
A gjendet e-magazina Dormeo në (Junk/Bulk) tuajin? Shto in...@ko.mailstudiomoderna.com tek e-mail kontaktet tuaja dhe zgjidhe këtë problem, dhe prano e-magazinën Dormeo në Inbox tuajin. Ky e-mail është dërguar në emër të Studio Moderna Kosova sh.p.k, rr. UÇK 78, 10000 Prishtine, Republika e Kosovës. Numri i telefonit: 038 244 644 89. Studio Moderna, sh.p.k. është e obliguar të paguaj tatim mbi vlerën e shtuar (TVSH)