Bleni dyshekun Dormeo duke filluar nga 33,32€

1 view

Dormeo

to shpolit...@googlegroups.com

Nëse nuk dëshironi të pranoni e-mail nga ne ju lutem klikoni këtu.
Na kontaktoni në 038 244 644 89
Dyshekët
Mbishtresa
Jastëk
Jorgan&Batanije
Mbulesat
Ofertat
KURSE
99,90 €
Kush e ka, krejt i ka! Edhe ju mund ti keni krejt me ofertën më të re dhe mahnitëse nga Dormeo.

Merrni dyshekun Dormeo dhe përfitoni dhuratën tuaj, setin më të ri dhe të limituar Dormeo Sweet Dreams dhe kurseni deri në 99,90 euro. Marramendëse apo jo, Kush e ka, krejt i ka. Një kombinim perfekt, për një gjumë të mirë çdo natë.

Me blerjen e çdo dysheku Dormeo ju do merrni falas Jorgan, këllëf Jorgani dhe këllëf jastëku Sweet Dreams (në dispozicion 2 ngyra). Pagesën mund ta bëni deri me 6 këste [ Oferta vlen vetëm deri me 31 Maj]
Ju kurseni deri: 99,90 €.
Klikoni këtu për info >>

KURSE
99,90 €
Kush e ka, krejt i ka
Ju, përveç se do të flini në dyshekun tuaj Dormeo ju po ashtu do të freskoni dhomën tuaj të gjumit brenda sekondave me Setin Dormeo Sweet Dreams: jorgan, këllëf jorgani dhe këllëf jastëku. Ky kombinim i mahnitshëm do i jap dhomës tuaj një pamje moderne dhe të sofistikuar.
Në këtë pako përfshihen:
Jorgan – i butë dhe me volum do të ju mbajë të ngrohtë në dimër dhe të freskët gjatë e verës
Këllëf jorgani- modern dhe me ngjyra pranverore për çdo dhomë gjumi
Këllëf jastëku - 100 % pambuk do të ju garantojnë prekje të butë të natyrës
Kurse deri: 99,90 €.
Klikoni këtu për info >

Dysheku Aloe Vera - duke filluar nga 33,32€

Dyshek i fortë ortopedik për mbështetje të përsosur për shpinën. Përmbajtje Aloe Vera për gjumë të qetë dhe rigjenerues e cila do përkëdhel lëkurën tuaj. Rehati e përsosur si dhe mbështetje optimale për shpinën tuaj gjatë gjumit.
Mundësia më e mirë të merrni dyshekun më të shitur Dormeo së bashku me dhuratën eksluzive të setit Sweet Dreams. Dyshekun mund ta blini deri me 6 këste
Klikoni këtu për info >>
Klikoni këtu të na ndiqni në rrjetet sociale

A keni pyetje për produktet tona Dormeo? Na thirr në numrin 038 244 644 89 dhe agjentët tanë do t'ju japin informatat që kërkoni.
A gjendet e-magazina Dormeo në (Junk/Bulk) tuajin? Shto in...@ko.mailstudiomoderna.com tek e-mail kontaktet tuaja dhe zgjidhe këtë problem, dhe prano e-magazinën Dormeo në Inbox tuajin. Ky e-mail është dërguar në emër të Studio Moderna Kosova sh.p.k, rr. UÇK 78, 10000 Prishtine, Republika e Kosovës. Numri i telefonit: 038 244 644 89. Studio Moderna, sh.p.k. është e obliguar të paguaj tatim mbi vlerën e shtuar (TVSH)