13 fakte mahnitëse për trurin tuaj

Dormeo

to shpolit...@googlegroups.com
Nëse nuk dëshironi të pranoni e-mail nga ne ju lutem klikoni këtu.
Na kontaktoni në 038 244 644 89
Dormeo
E-magazina
Për ditë të mirë dhe natë të ëmbël...!

DYSHEKËT JASTEKËT JORGAN & BATANIJE MBULESAT MBISHTRESA PËR FËMIJË CLUB5*
  E-magazina, 6 Qershor 2016

Shëndeti & Gjumi Arkiva e artikujve >
13 fakte mahnitëse për trurin ...
13 fakte mahnitëse për trurin tuaj
A e keni ditur se trurit i duhet bëjë përpjekje kur ju qeshni me ndonjë shaka dhe 12% të ëndrrave i shohim bardh e zi?
Më shumë ...
Sekreti i gjumit të rehatshëm ...
Sekreti i gjumit të rehatshëm në dyshek ortopedik
Që kur jeta u bë shumë më dinamike dhe stresuese, me kohën e gjumit - të gjithë dyshekët e mëparshëm dhe të rrallë ortopedik filluan të fitojnë popullaritet.. Më shumë ...
Jastëku i ri që garanton gjumë ...
Jastëku i ri që garanton gjumë të rehatshëm gjatë udhëtimit
Të gjithë e kanë përjetuar ndjenjën e të ndenjurit zgjuar, gjatë një udhëtimi të gjatë. Disa e kanë pasur jastëkun që vendoset prapa qafës, gjumi nuk ka dalë të jetë i mirë. Më shumë ...

-50%
Çanta Seaberg

Mbani gjësendet tuaja të sigurta me çantën speciale Seaberg.

Kliko për info

Lifestyle Arkiva e artikujve >
A mund ta përshpejtojë dobësimin uji i ngrohtë me limon
Anembanë botës gjithnjë e më shumë njerëz po e aplikojnë ritualin e pirjes së ujit të ngrohtë me limon në mëngjes në lukth të zbrazët. Më shumë ...
Si të luftojmë pagjumësinë dhe ...
Si të luftojmë pagjumësinë dhe të flemë të qetë pa ilaçe?
Çdokush që vuan nga gjumi i keq, e di se po bën një jetë të mjerueshme. Dhe shifrat po rriten me shpejtësi. Më shumë ...
Bimët që shërojnë shpirtin: Këto ...
Bimët që shërojnë shpirtin: Këto gjashtë lule eliminojnë emocionet e rënda!
Doktor Edward Bahr është bërë i njohur pikërisht me këto lule ujore. Ka konsideruar që ekzistojnë esenca të luleve të cilat mund të shërojnë emocione të ndryshme... Më shumë ...

Pako 7 në 1

Kurseni 154,6 € në dyshekun për dy persona dhe 104,7 € në dyshekun për një person!!
Me shumë info >>

Ofertat:
Dyshek iMemory Silver
Dyshek iMemory  Silver

Ecocell®, i butë në njërën anë, ndërsa i fortë në anën tjetër.

Çmimi rregullt: 434,6 €
Çmimi i pakos: 329,9 €
Më shumë >
Rregullues i ajrit nga thatësia
Regullues i ajrit nga thatësia

Siguron që të keni një ambient të pastër, të shëndetshëmdhe shumë të rehatshëm

Çmimi: 49,90 €
Më shumë >
Dormeo Air Smart Duo Jastëk 40X62
Dormeo Air Smart Duo Jastëk 40X62

2 mbështeje të ndryshme,klasike dhe anatomike, në një jastëk të vetëm.

Çmimi: 39,90 €
Çmimi club 5*: 29,90 €
Më shumë >
Dormeo këllëfët Mosaic
Dormeo këllëfët Mosaic
Çmimi: 29,90 €
Më shumë >

DYSHEKËT | JASTEKËT | JORGAN & BATANIJE | MBISHTRESA | PËR FËMIJË | MBULESAT | CLUB5*

Brezplačna številka A keni pyetje për produktet tona Dormeo? Na thirr në numrin 038 244 644 89 dhe agjentët tanë do t'ju japim informatat që kërkoni.
Brezplačna številka Bashkohu me ne në faqën tonë Facebook Dormeo, për të ndjekur trendet, ofertat, këshillat, zbritjet dhe dhuratat tona. Kliko këtu dhe bëja 'LIKE' faqes tonë.
Ju keni pranuar këtë e-mail ngase jeni abonuar në e-magazinën Dormeo.
A gjendet e-magazina Dormeo në (Junk/Bulk) tuajin? Shto in...@ko.mailstudiomoderna.com tek e-mail kontaktet tuaja dhe zgjidhe këtë problem, dhe prano e-magazinën Dormeo në Inbox tuajin.
Ky e-mail është dërguar në emër të Studio Moderna Kosova sh.p.k, rr. UÇK 78, 10000 Prishtine, Republika e Kosovës. Numri i telefonit: 038 244 644 60. Studio Moderna, sh.p.k. është e obliguar të paguaj tatim mbi vlerën e shtuar (TVSH).