צילום בוידאו של ההרצאה android jump start + קורס php cross platform mobile applications + קורס android java applications

Haim Michael

to Haim Michael
שלום חברים יקרים,

בקישור
תוכלו למצוא צילום של ההרצאה
android java applications development
אשר העברתי לפני כחודשיים

אני ממליץ בחום בייחוד לכל מי שמעוניין להיכנס לתחום של פיתוח אפליקציות לניידים... ובייחוד לתחום של פיתוח אפליקציות לאנדרואיד.

כמו כן,

ברצוני גם לעדכן אתכם שביום רביעי השבוע יפתח מחזור חדש של הקורס php cross platform mobile applications
הקורס מומלץ במיוחד לכל מי שלא עובד בפיתוח תוכנה.. ומעוניין לרכוש ידע מעשי אשר יסלול את הדרך לעבודה בפיתוח... ואני אסביר:

1.
עקומת הלימוד ב-php משמעותית קלה יותר בהשוואה ל-java-ee ול-.net.... ולראיה.. סטודנטים רבים ללא שום תואר במדעי המחשב.. וחלקם ללא שום השכלה אקדמית... מגיעים לקורס ובעזרת הידע הנרכש מוצאים עבודה בפיתוח. אנא פנו אליי באימייל ואני אשמח לקשר אתכם עם סטודנטים לדוגמא.

2.
רוב הצעות העבודה הן בתחום של פיתוח web applications. אין בעיה למצוא עבודה. יש בעיה למצוא עובדים. הדרך הטובה ביותר להציג יכולת היא לעבור את מבחן ההסמכה הרלוונטי (mcpd בתחום net., ההסמכה java architect בתחום java וההסמכה zend certified engineer בתחום php). הדרך לעבור את ההסמכה בתחום php היא הקלה ביותר. הקורס כולל הכנה מובנית להסמכה זו... וסטודנטים (לרבות סטודנטים ללא תואר במדעי המחשב ולעיתים ללא שום תואר) עוברים אותה עוד בתקופת הקורס.

3.
הקורס מכשיר למעשה למשרות בשלושה תחומים:
א. פיתוח צד שרת ב-php
ב. פיתוח צד לקוח בטכנולוגיות html5 ו-javadscript
ג. פיתוח אפליקציות לניידים תוך שימוש בטכנולוגיות web
מספר הצעות העבודה בכולל ב-3 התחומים הללו גדול יותר מכל היצע אחר של הצעות עבודה לקורס כזה או אחר.

ביום שני בשבוע הבא ייפתח הקורס
java android applications development
הקורס מתמקד בשכבת הקוד שכתובה ב-java ושקיימת בכל אפליקציה לאנדרואיד.

אני אשמח לעמוד לרשותכם באופן אישי בכל שאלה מקצועית שיש לכם בנוגע לכל אחד מהקורסים (הקורסים מתקיימים במכון הטכנולוגי בחולון).

בברכה,

חיים.