nasıl yapıyor bu işi???

0 views
Skip to first unread message

PINAR DOĞAN

unread,
Aug 14, 2007, 4:12:53 PM8/14/07
to sh...@googlegroups.com


--
Hırsla çakarım kibriti,
İlk nefeste yarılanır cıgaram,
Bir duman, kendimi öldüresiye.
Biliyorum, "sen de mi?" diyeceksin,
Ama akşam erken iniyor mahpusaneye.
Ve dışarda delikanlı bir bahar,
Seviyorum seni,
Çıldırasıya....
explica.wmv

fatih yüksel

unread,
Aug 14, 2007, 4:30:18 PM8/14/07
to sh...@googlegroups.com
evet nasıl yapıyoooo:))))))))))))))
 

mehmet gündüz

unread,
Aug 14, 2007, 4:31:31 PM8/14/07
to sh...@googlegroups.com
DOGRU NASIL YAPIYORLAR BU İŞİ)))))))))))))))))????????????????????????

14.08.2007 tarihinde fatih yüksel <fna...@gmail.com > yazmış:
evet nasıl yapıyoooo:))))))))))))))
 





--
"Affetmek ve unutmak iyi insanların intikamıdır."                                            m-gun...@hotmail.com

PINAR DOĞAN

unread,
Aug 14, 2007, 4:48:36 PM8/14/07
to sh...@googlegroups.com

ben sizlere sordum.Soruya soruyla karşılık vermeyin lütfen. :))))))))))))))))))

MEHMET ARSLAN

unread,
Aug 14, 2007, 5:00:35 PM8/14/07
to shbt
bilgisayarla


PINAR DOĞAN

unread,
Aug 14, 2007, 5:02:26 PM8/14/07
to sh...@googlegroups.com

:)))))))))))))
15.08.2007 tarihinde MEHMET ARSLAN <arslan...@gmail.com> yazmış:

bilgisayarla

MEHMET ARSLAN

unread,
Aug 14, 2007, 5:04:36 PM8/14/07
to shbt

gülünecek bir şey yok ki .Ben ciddiyim inanın ki bilgisayarla yapıyor.

fatih yüksel

unread,
Aug 14, 2007, 5:06:57 PM8/14/07
to sh...@googlegroups.com
o da bı maharet sonucta:)))))))))))))))

PINAR DOĞAN

unread,
Aug 14, 2007, 5:07:31 PM8/14/07
to sh...@googlegroups.com

Kızmayın mehmet bey art niyetle gülmedim.Doğrudur size katılıyorum.
15.08.2007 tarihinde MEHMET ARSLAN <arslan...@gmail.com> yazmış:


gülünecek bir şey yok ki .Ben ciddiyim inanın ki bilgisayarla yapıyor.



MEHMET ARSLAN

unread,
Aug 14, 2007, 5:21:10 PM8/14/07
to shbt

Kız madım
Ancak dikkat ederseniz ,çerçeveleri tekrar foto ile doldururken
sonlara doğru, birinci ve ikinci çerçevelere için masa üzerinde daha
önceden sabit durmaları için tezgah kurulmuş bir ve ikinci çerçeveleri
bir yerlere yaslıyor.Ancak üçüncü çerçeveyi yukarıya koyuyor ki orada
ele veriyor kendini ilk koymada çerçeve durmuyor ve biraz öne doğru
alıyor ama çerçeve öne doğru gelirken içindeki foto kımıldamıyor.Buda
montajı iyi yapamadığını gösterir.

bora

unread,
Aug 14, 2007, 5:35:36 PM8/14/07
to shbt
gruba 15721 defa gelmişti 15722. defa pınar gönderdi:)))

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages