درخواست تمدید

Ali Reza Haghighat

to sharif-ce...@googlegroups.com
با عرض سلام و خسته نباشید
تو این یه ماه گذشته ما کلی تمرین و پروژه داشتیم، خود من 15 ام مقاله مروری پایگاه داده داشتم، 20 ام پروژه پایگاه داده داشتم و 29 ام هم مهلت مقاله درس رمزنگاری ام بود. با توجه به خیلی زیاد بودن حجم پروژه درس، درخواست تمدید داریم، لطفا زیاد هم تمدید کنید، چون واقعا پروژه زیاده و  هنوز پروژه درسهای دیگه هم تموم نشده.
در مورد مهلت ارسال نمرات هم فکر نکنم مشکل پیچیده ای باشه (به خصوص تو دانشکده ما).

باتشکر فراوان

--
Regards
Ali Reza Toroghi Haghighat

Vahid Khodabakhshi

to sharif-ce...@googlegroups.com
با سلام
من هم کاملاً موافقم. مثلا من همین امروز مثل بیشتر بچه‌ها، ساعت 5:30 تحویل حضوری پروژه امنیت پایگاه داده دارم.
در ضمن، من به شخصه خیلی تو PHP مشکل داشتم که هنوز هم خیلی‌هاش برطرف نشده.
با توجه به نزدیکی ماه مبارک رمضان و این‌که تازه پروژه‌هامون داره تموم می‌شه خواهش‌مندم که تا جای ممکن پروژه رو تمدید کنید که موارد مورد نظر را یاد گرفته و خروجی قابل قبولی ارائه دهیم.
با تشکر.

2012/7/17 Ali Reza Haghighat <haghig...@gmail.com>

Sincerely Yours,
Vahid Khodabakhshi,
M.Sc. Student,

Data & Network Security Lab.
Dept. of Computer Engineering,
Sharif University of Technology,
Azadi Ave, Tehran, Iran.

Web:      http://khodabakhshi.ir
E-mail:   vkhoda...@ce.sharif.edu

a musavi

to sharif-ce...@googlegroups.com
 با سلام

البته این وضعیت برای همه هست . یعنی اگر قرار بوده وقت بیشتری داده بشه باید زودتر گفته می شد ...همین تقسیم وقت پروژه های دیگه ما رو تحت تاثیر قرار داده و حالا انصاف نیست از هر دو طرف متضرر بشیم ...ما هم موافق تمدید هستیم به شرطی که نمره اضافی برای تحویل به موقع در نظر گرفته بشه ..چون ادامه تابستان برای شروع پروژه ارشد لازمه و واقعا قابل اختصاص دادن به این کارها نیست
با تشکر

Vahid Ranjbar

to sharif-ce...@googlegroups.com
سلام
همانطور که بچه های دیگه گفتن تو این ماه سرمون خیلی شلوغ بوده و پروژه هم وقته زیادی می خواد، اگه امکانش هست تا آخر ماه رمضان تمدیدش کنید.

hossein homaei

to sharif-ce...@googlegroups.com
با سلام
بنده از تاریخ 2 مرداد به مدت دو هفته تهران نیستم و به هیچ عنوان هم نمی توانم برنامه این سفر را کنسل کنم
بنابراین اگر هم قرار است تمدید شود لطفا به گونه ای باشد که برنامه ریزی های قبلی به هم نخورد
لذا خواهشمندم مشکلات سایر افراد در ارتباط با حضور را نیز در نظر داشته باشید
با تشکر

محمد علی کارگر

to sharif-ce...@googlegroups.com
سلام
بنده نیز تا امروز سه شنبه در حال تحویل پروژه امیت پایگاه داده بودم. خواهشمند است پروژه را تا زمان خوبی تمدید کنید.

با تشکر

در ۱۷ ژوئیهٔ ۲۰۱۲، ساعت ۱۷:۴۸، hossein homaei <h.ho...@gmail.com> نوشته:

--
یالثارات الحسین

rohollah mahfoozi

to sharif-ce...@googlegroups.com
بنده نیز شدیدا موافق و محتاج تمدید هستم!

2012/7/17 محمد علی کارگر <maka...@gmail.com>

--
والعاقبة للمتقین
روح الله محفوظی

Ahmad Boorghany

to sharif-ce...@googlegroups.com

با سلام،

  • تحویل پروژه در روزهای یکشنبه 1-ام و چهارشنبه 4-ام مرداد ماه انجام خواهد شد.
  • کسانی که مایلند 1-ام مرداد مراجعه کنند به من اطلاع دهند. بقیه برای روی 4-ام برنامه ریزی خواهند شد.
  • تحویل در روز اول نمره اضافه ندارد.
  • تاریخ بالا دوباره تمدید نخواهد شد.

موفق باشید.