[‍پروژه]

Fereshteh Razmi

to sharif-ce...@googlegroups.com
سلام

من دقیقا متوجه تفاوت کاربر و سرپرست نشدم. ممکنه اگر کسی کارکرد هر کدوم از این نقش ها رو میدونه در موردش توضیح بده.

ممنون

ali ghayuomi

to sharif-ce...@googlegroups.com
من فکر می کنم کلا سه نوع کاربر داریم نوع اول کاربرایی هستن که هنوز لاگین نکردند و فقط صفحه اصلی سایت بهشون نمایش داده میشه  نوع دوم کاربرای سرپرست هستند که باید لاگین کنند به پنل سایت برند و اطلاعیه اضافه کنند و نوع اخر ادمین که لاگین میکنه و به قسمت پنل میره و میتونه یک سرپرست رو به سایت اضافه کنه

2012/7/14 Fereshteh Razmi <fe.r...@gmail.com>
سلام

من دقیقا متوجه تفاوت کاربر و سرپرست نشدم. ممکنه اگر کسی کارکرد هر کدوم از این نقش ها رو میدونه در موردش توضیح بده.

ممنون

Fereshteh Razmi

to sharif-ce...@googlegroups.com
ممنون از توضیحاتتون