פולמוס ​'זרע ישראל'

המצאה ושמה 'זרע ישראל' - על גיורם של בני המתבוללים

אם בדעת המתגייר לקיים מצוות באופן חלקי או כמסורתי, אין שום צד בהלכה שיועיל גיור כזה, והינו גוי גמור לכל דבריו.

הרב חננאל זייני
כ"א באדר תשפ"ב

טול קורה מבין עיניך

הרב אמסלם, במקום שבו תקף שם הוא נכשל, וכבר אמרו חז"ל שכל הפוסל במומו פוסל. כל המעיין בספרו זרע ישראל ימצא שכולו מלא טעויות כרימון.

הרב חיים מרקוביץ
כ' באדר תשפ"ב

ואדברה בעדותיך נגד מלכים ולא אבוש: הרב חיים אמסלם מגיב למנכ"ל חותם עמיטל בראלי

להציג שהפרשנות המחמירה בגיור היא היחידה, והפרשנות שלי אין לה בסיס או שהיא דעת יחיד, זהו שקר מוחלט.

הרב חיים אמסלם
כ' באדר תשפ"ב

https://www.inn.co.il/news/541679

מנכ"ל חותם לרב אמסלם: אתה מוזמן לתבוע אותי במקום את הרב אליהו

מנכ"ל ארגון חותם עמיטל בראלי קורא לרב חיים אמסלם לתבוע אותו ולא את הרב שמואל אליהו, זאת לאחר שאמסלם איים לתבוע את הרב אליהו תביעת דיבה.

ערוץ 7
י"ט באדר תשפ"ב

https://www.inn.co.il/news/541662

פרשת אמֹר ויום העצמאות, תשס"ח

מ'בן הישראלית' ועד 'זרע ישראל'

לעניין יהדותם של יוצאי ברית המועצות לשעבר

ד"ר יואל שילה

https://www2.biu.ac.il/JH/Parasha/emor/shl.html